سوره مهر دست پر به نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آمده است

مهرالکترونیک که به نشر دیجیتال کتاب‌های انتشارات سوره مهر میپردازد، با فعالیت‌ها و اقدامات بسیاری به یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آمده است.

کد مطلب: ۶۸۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ امین نادری، مسئول غرفه مهرالکترونیک، با اشاره به این موضوع که بیش از 200 هزار کتاب مکتوب تبدیل به نشر دیجیتال شده است، گفت: برای تسهیل و دسترسی مخاطبان به کتاب‌ها اقدام به تبدیل نشر مکتوب به نشر دیجیتال کرده است.
وی با اشاره به عرضه کتاب‌هاب الکترونیکی متنی گفت: مخاطبان از طریق نرم‌افزار کتابخوان می‌توانند کتابخوان الکترونیکی متنی را دریافت کنند. همچنین نرم‌افزار کتابخوان از طریق کافه بازار، سایت سوره مهر و سایر مارکت‌ها قابل دریافت است.
مسئول غرفه مهرالکترونیک تصریح کرد: قیمت کتاب‌های دیجیتالی در این نرم‌افزار با تخفیف 20 تا 50 درصدی بوده و در این نرم‌افزار بیش از یک هزار و دویست کتاب سوره مهر قرار داده شده است.
وی بیان کرد: بخش دیگری از فعالیت‌ها، کتاب‌های گویاست. بیش از 30 عنوان کتاب شاخص تبدیل به کتاب گویا شده که می‌توان به کتاب‌هایی همچون دخترشینا، فرنگیس، آن 23 نفر و مجموعه‌ای از کتاب‌های کودک و نوجوان اشاره کرد.
نادری اظهار کرد: برای نخستین بار فلش بوک‌ها را در این دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عرضه کردیم. این فلش‌ها 16 گیگابایت است که با بهای 28 هزار تومان به فروش می‌رسد. فلش‌ها حاوی محتوای کتاب است.
وی افزود: اپلیکیشن سوره مهر هم از کافه بازار قابل دریافت است. 30 عنوان کتاب در این اپلیکیشن قرار داده شده که حاوی محتوای کتاب و گالری است. این اپلیکیشن به بهای 5 هزار تومان از کافه بازار قابل دریافت است. همچنین بخش زندگینامه نویسندگان شاخصی همچون فاضل نظری و نااصر فیض از دیگر بخش‌های این اپلیکیشن به شمار می‌رود.
مسئول غرفه مهرالکترونیک تصریح کرد: کتاب‌های تعاملی از دیگر فعالیت‌های‌مان به شمار می‌رود که کاربران در حین تعامل با اپلیکیشن می‌توانند به محتوای کتاب بپردازند. همچنین 10 عنوان کتاب تعاملی ویژه کودک و نوجوان در این بخش اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار