مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

اربعین نماد زنده نگه داشتن اهداف قیام اباعبدالله الحسین (ع)است

مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: اربعین نماد زنده نگه داشتن اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا است ، که با حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین در عراق و راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) گرامی داشته شد .

کد مطلب: ۶۸۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

ابوالحسن قلی زاده ،مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت : در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین که از میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع)برگزار شد، تشکل های پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران از زائرین استقبال و پذیرایی کردند.

وی در ادامه افزود: اربعین نماد زنده نگه داشتن اهداف قیام اباعبدالله الحسین (ع)و شهدای کربلا است ، که با حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین در عراق و راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) گرامی داشته شد.

قلیزاده تاکید کرد: توزیع احادیثی از امام حسین(ع) و پذیرایی و اسقبال، مسابقه عکاسی در بخش دانش آموزی وفرهنگی بخشی از برنامه های تشکل های دانش آموزی در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی بود.

وی تصریح کرد: تشکل های پیشتازان و فرزانگان در قالب یاوران محیط زیست نیز فعالیت بسزایی داشتند.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار