مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران:

توانمندی های پیشتازان محصول مهارت آموزی توسط مربیان سازمان دانش آموزی است

تهران (پانا) - با حضور مدیر و معاونین سازمان دانش آموزی، جلسه مجمع دبیران مدرسین، مربیان واعضاء سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در محل اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
توانمندی های پیشتازان محصول مهارت آموزی توسط مربیان سازمان دانش آموزی است

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران، ابوالحسن قلی زاده مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران در این نشست با گرامیداشت هفته امور تربیتی و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دبیران مجامع سازمان دانش آموزی اتاق فکر و بازوان پرتوان سازمان هستند که همیشه همراه و همگام با دیگر مربیان در رشد و تعالی پیشتازان تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه لزوما امکان اجرای صحیح و به موقع پیشنهادات ممکن است پیش نیاید اظهار داشت: این موضوع دلیل نمیشود که باب پیشنهاد را بسته نگاه داریم و به فکر ایجاد راه حل برای انجام این فعالیتها نباشیم.

قلی زاده با اشاره به مهارتهای ابداعی توسط مربیان شهرستانهای استان تهران و استقبال کشوری از اجرای این مهارت ها در سطح استانهای دیگر افزود:آیین بله خوانی که اولین بار توسط شهرستانهای تهران در اردوی ملی به اجرا در آمد در حال حاضر با استقبال اکثر استانهای دیگر در برنامه های مختلف کشوری در حال اجراست و این نشان از تنوع نگرشهای تربیتی در آموزش مهارتها در استان ما را می رساند.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران، ابتکارات مربیان سازمان دانش آموزی را برای رشد جسمی و روحی دانش آموزان بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: به دنبال این هستیم در کنار آیین بله خوانی، مهارت آیین نه خوانی( نه به آسیبهای اجتماعی) را هم که با استقبال خوب مدیران و مسولین استانی واقع شده را بصورت همگانی در سطح استان به اجرا در بیاوریم.

وی با اشاره به هفته امور تربیتی و انجام عمده فعالیتهای معاونت پرورشی توسط سازمان دانش آموزی در این ایام نیز اظهار داشت: در بخش مسابقات مختلف هنری، ورزشی و حتی قرآنی دانش آموزان نوعا از تخصصی که خارج از سیستم آموزش و پرورش کسب کرده اند بهره می برند این در حالیست که دانش آموزان پیشتاز ما از مهارتهایی بهره مند می شوند که توسط مربیان دلسوز سازمان دانش آموزی آموخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار