معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران خبر داد:

ثبت برنامه تدبیر در یک هزار و 507 مدرسه شهرستان های استان تهران

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ثبت برنامه تدبیر یک هزار و 507 مدرسه مجری در سامانه همگام خبر داد .

کد مطلب: ۶۸۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستان های استان تهران ، محمد احسانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این رابطه گفت: اندیشه و تلاش خانواده بزرگ معاونت ابتدایی ( ویژه مدیران مدارس) در برنامه تدبیر و ثبت برنامه سالانه و خودارزیابی اولیه یک هزار و 507 مدرسه در شهرستان های استان تهران شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه تدبیر، همدلی و برنامه محوری باید چراغ راه همه مدارس قرار گیرد ، تاکید کرد: رشد، بالندگی، نشاط و تحقق اهداف سند تحول بنیادین در دستیابی به افق چشم انداز 1404 از اهداف اجرای این برنامه میباشد.

احسانی ادامه داد: مدارس ابتدایی با اجرای برنامه تدبیر در نهایت باید به مدارسی خودارزیاب، مسئول و پاسخگو تبدیل شوند که از قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی در حوزه های عملیاتی در چارچوب سیاست های محلی، منطقه ای و ملی برخوردار باشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، تصریح کرد: مدارسی که مدیریت آنها مبتنی بر رویکرد مدیریتی نقدپذیر و مشارکت جوست، کانون تربیت محله هستند و تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی ایران حاصل اجرای طرح و برنامه های آموزشی و پرورشی آنهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار