کارگاه آموزشی ارزیابان برنامه تدبیر استان آذربایجان شرقی;

معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی تاکید کرد: برنامه تدبیر در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین بر اساس ساحت های ششگانه تنظیم می شود

تبریز(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه تدبیر در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین در تمام ساحت های ششگانه تنظیم می شود.

کد مطلب: ۸۵۳۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی تاکید کرد: برنامه تدبیر در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین بر اساس ساحت های ششگانه تنظیم می شود

کارگاه آموزشی ارزیابان برنامه تدبیرمناطق ونواحی استان آذربایجان شرقی با حضور معاون آموزش ابتدایی استان صبح امروز درباشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

فریده حقایی در این کارگاه با بیان اینکه امسال در کلیه مدارس ابتدایی برنامه سالانه تدبیر تدوین خواهد شد، افزود: افراد خاصی در جلسه بعنوان مدرس میانی ارزیابان و تاییدکنندگان و ناظران سالتحصیلی 97-96 تلقی می گردند.

معاون آموزش ابتدایی استان با تاکید بر اینکه قبل از تایید برنامه سالانه مدارس بر خلاف سنوات قبل ابتدا مدارس بین ناظرین تقسیم و برای ناظرین ابلاغ صادر می گردد، ادامه داد: اسامی ناظرین و مدارس هر ناظر جمع آوری خواهد شد و در بازدید ها موارد هر برنامه به ناظر آن مدرسه بازخورد داده خواهد شد.

وی مهم ترین قسمت برنامه تدبیر را بررسی و تایید آن توسط ناظر مربوطه عنوان کرد و گفت: تایید برنامه دارای اشکال یقینا در اجرا نیز با مشکل مواجه خواهد شد بنابر این اشکالات قبل از تایید مشخص و تا 15 مهر زمان داده شود تا پس از رفع اشکال مجدد بررسی و تایید گردد.

حقایی تصریح نمود: برنامه سالانه بصورت فصلی توسط ناظرین بررسی و تحقق یا عدم تحقق برنامه ها پیگیری و برنامه بهبود تنظیم می گردد.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: برنامه تدبیر در راستای اجرائی شدن سند تحول بنیادین و با توجه به تمام ساحت های ششگانه تنظیم می گردد که امسال کمیته استانی تدبیر فعال شده و به صورت فصلی جلسه داشته و پیگیر برنامه ی تدبیر می باشد که در بازدیدهای منطقه ای و ناحیه ای فعالیت کمیته های آنها نیز تعقیب خواهد شد تا با کمک به مدیر مدرسه و راهنمایی های تیم مشاوره مدارس شاهد اجرای کیفی و بهینه برنامه تدبیر باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: موفقیت برنامه تدبیر تحقق تمام امور آموزشی، تربیتی و بهداشتی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار