مدیر آموزش و پرورش سقز:

استفاده از تجارب و تخصص مدیران در نظام آموزشی در صدر اقدامات است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان گفت: استفاده از تجارب و تخصص مدیران در نظام آموزشی در صدر اقدامات آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۸۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، گردهمایی مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی شهرستان سقز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و با هدف بحث و گفتگو پیرامون مسائل جاری آموزش و پرورش در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهرستان تشکیل شد.

سید رحمان سیدیان معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز با حضور در نشست مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی از زحمات همکاران تشکر و تقدیر کرد.

سید رحمان سیدیان در بخشی از سخنان خود گفت: تشکر ویژه خود را به مدیر قبلی آموزش و پرورش و تمامی عزیزان همکار ستاد آموزش و پرورش و کلیه عزیزان همکار در سطح مدارس که ما را در بهبود وضعیت برنامه ها یاری دادند تقدیم می کنم.

سیدیان افزود: قطعاً با وجود تلاش مجموعه همکاران، موفقیت‌های اخیر در آموزش و پرورش به دست آمده است و سعی راسخ و اراده قلبی ما بر آن است که ضمن تداوم این حرکت های بزرگ و مثبت، بتوانیم جهش های خوبی را در آموزش و پرورش به وجود آوریم.

وی افزود: در مسیر فرایند پروژه مهر که مهمترین و اساسی ترین پروژه در آموزش و پرورش است، خوشبختانه توانستیم نمره قابل قبولی را کسب نماییم.

سیدیان با اشاره به این که مدیران زحمات زیادی را در قبال ساماندهی مدارس متقبل شدند خاطرنشان کرد: جدیت در اجرای برنامه‌ها و مدیریت ویژه از انتظارات اساسی ما از مدیران محترم می باشد که امیدواریم با همت و تلاش مجموعه همکاران و استفاده از تجارب این عزیزان بتوانیم امسال بهتر و پر رنگ تر در صحنه فعالیت های مختلف و در نهایت تلاش در بهبود نظام تعلیم و تربیت کار کنیم.

وی با اشاره به جمعیت دانش آموزان شاغل به تحصیل در شهرستان سقز افزود: تاکنون تعداد ۲ هزار نفر پیش دبستانی و 19260 نفر در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند. همچنین در مقطع متوسطه اول ۸۱۶۷ نفر و در متوسطه دوم و فنی و حرفه‌ای و کاردانش ۵۴۴۰ نفر دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که در مجموعه 33891 نفر جمعیت کل دانش آموزان که شامل 16261 نفر دختر و 17630 نفر پسر در 1450 کلاس درس در سطح شهرستان ساماندهی شدهاند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز با اشاره به وضعیت قابل قبولی کنکور در سال ۱۳۹۶ تصریح کرد: آمار قابل قبولی برای کنکور امسال در دسترس است و مفتخریم که امسال ۲۴ نفر از دانش اموزان ما در رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی در دانشگاه های معتبر کشور پذیرفته شده اند که ماحصل زحمات همه همکاران را نشان می‌دهد اما معتقدیم با توجه به ظرفیت و پتانسیل شهرستان، هنوز تا رسیدن به جایگاه علمی و برتر شهرستان سقز فاصله داریم.

گفتنی است در این نشست که مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان و یوسفی معاون سوادآموزی اداره کل و مخدومی، رئیس اداره حراست اداره کل نیز حضور داشتند، عثمان قادری به عنوان نماینده مدیران مقطع ابتدایی و دکتر محمد کرمی به عنوان نماینده مدیران مقطع متوسطه به بیان مشکلات و چالشهای موجود و پیش رو در حوزه های آموزشی پرداختند و خواستار رسیدگی فوری و عاجلانه در رفع آن موارد شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار