مدیرکل خوزستان در بازدید از موکب سازمان دانش آموزی در شلمچه:

حضور دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی در موکب حسینی شایسته تقدیر است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی در موکب حسینی سازمان دانش آموزان خوزستان شایسته تقدیر است.

کد مطلب: ۶۸۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از موکب سازمان دانش آموزی خوزستان در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی به صورت پرشور و داوطلبانه در موکب های حسینی پیاده روی اربعین حضور دارند که این امر نشانه ارادات والای این قشر جامعه به اهل بیت عصمت و طهارت است.
وی با بیان اینکه حضور آحاد جامعه ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ اربعین هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان نیز در کنار سایر دستگاه ها، تلاش خود را برای تسهیل راهپیمایی اربعین حسینی انجام داده است. برپایی موکب حسینی توسط سازمان دانش آموزی خوزستان در پایانه مرزی شلمچه از جمله این اقدامات است.
تقی زاده در عین حال با اظهار اینکه حضور دانش آموزان خوزستانی در مواکب حسینی تاثیر بسزایی در تربیت اخلاقی، عبادی دانش آموزان دارد، توضیح داد: حضور دانش آموزان که ناشی از شناخت، معرفت و آگاهی از معارف اهل بیت است می تواند دانش آموزان را از لحاظ شاخص های تربیتی، فرهنگی و اجتماعی ارتقا دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: توجه به اهداف قیام تاریخی اباعبدالله الحسین(ع)، کمک به الگوپذیری دانش آموزان از قهرمانان واقعه عاشورا و بیان ایثارگری ها و رشادت های امام حسین (ع) و یاران باوفایش مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه های مختلف معرفتی تربیتی در این ایام مبارک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار