توسط دانش آموزان و شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم ا.... ۱۳ آبان

میثاق نامه تجدید پیمان با انقلاب،رهبری و حمایت از سپاه پاسداران امضاشد

دانش آموزان ، فرهنگیان و شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان میثاق نامه تجدید پیمان با انقلاب ، رهبری و حمایت از سپاه پاسداران را امضاء نمودند.

کد مطلب: ۶۸۰۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دانش آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف همیشه در صحنه شهر زاهدان با امضاء این میثاق نامه، پایبندی به اصول انقلاب اسلامی، پیروی از رهنمودهای عالمانه رهبر معظم انقلاب و حمایت قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

متن این میثاق نامه که به امضاء جمع کثیری از شرکت کنندگان رسیده است به شرح ذیل است:

مـیثاق نامـــــه

" الحمدالله امروز عزّت مردم در کشور ما، بر اثر همین روح استکبار ستیزی است و استکبار ستیزی موجب انزوای هیچ ملتی نمی شود." ( حضرت آیت الله خامنه ای)

13 آبان به عنوان برگ زرینی در صحیفه انقلاب اسلامی یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که هر کدام در دوره وقوع، تأثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده اند. ما دانش آموزان، فرهنگیان و شرکت کنندگان راهپیمایی یوم الله 13 آبان 1396 که متبرک به حماسه حسینی و اربعین است، با امضای این میثاق نامه اعلام می داریم که با تمام توان برای سربلندی ایران اسلامی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی پیمانی دوباره می بندیم. پیروی از منویات مقام معظم رهبری و بهره گیری از رهنمودهای عالمانه ی ایشان در برهه ها مختلف راهگشای معضلات بسیاری بوده است. از سوی دیگر حمایت قاطع خویش را از نیروی مردمی و با اخلاص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به یاوه گویی های برخی از سران تازه به دوران رسیده استکبار در خصوص عملکرد این بازوی توانمند انقلاب، اعلام نموده و با فریاد«مـــــرگ بر آمریکا » و « مــــرگ بر اسرائیل » منش استکبار ستیزی خود را بار دیگر فریاد خواهیم زد.

گفتنی است این میثاق نامه با همکاری سازمان دانش آموزی استان، اداره فرهنگی و هنری اداره کل و آموزشگاه غیرانتفاعی پسرانه دارالفنون تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار