بیانیه آموزش و پرورش استان اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اردبیل (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش اردبیل ضمن محکومیت اقدام ننگین آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، بیانیه ای در حمایت از این نهاد مردمی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه آموزش و پرورش استان اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی و مردمی در سایه رهنمودها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ­ا ی در پاسداری از ارزش­ها و آرمان­های انقلاب با اقتداری بی نظیر در تمامی زمینه‌های مرتبط برای سرافرازی میهن اسلامی پای به میدان جهاد گذاشته است و نقش آفرینی این نهاد تأثیرگذار بر معادلات منطقه‌ ای و جهانی به ویژه حمایت از مظلومان جبهه مقاومت به عنوان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار کشور عزیزمان می درخشد و هرگز با تصمیم جاهلانه و متأثر از رویکردهای صهیونیستی و ضد بشری قابل تهدید و تحریم نیست .

دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است که دلیل این اقدام خفت‌ بار شکست‌ سیاست‌های سلطه ‌طلبانه آن کشور در منطقه و پیروزی‌های‌ پرافتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستیِ مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

برای جهانیان روشن است که در طول تاریخ معاصر، دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی و پشتیبان گروه‌های تروریستی در جهان و منطقه غرب آسیا بوده است و در قالب تروریسم دولتی با فتنه‌انگیزی و آشوب در منطقه، صدمات و خسارات زیادی را بر پیکره جهان اسلام وارد نموده است. در سال‌های اخیر نیز چهره ریاکارانه و مزورانه آمریکا در تشکیل ائتلاف دروغین علیه تروریسم و پشتیبانی مالی و آمادی از گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه آشکار شده است. آنگاه که وزیر خارجه اسبق و رئیس جمهور فعلی آمریکا در دوران انتخابات ریاست جمهوری پرده از تلاش آمریکا برای ایجاد و تقویت گروه‌های تروریستی در منطقه برداشتند، شاید تصور نمی‌کردند امروز این گونه نزد افکار عمومی جهانیان رسوا و روسیاه شوند.

آموزش و پرورش استان اردبیل نیز ضمن حمایت همه جانبه از نیر‌وهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد برخاسته از انقلاب و مردم را بازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان و مظلوم منطقه می داند و در کنار ملت ایران اسلامی اقدام ننگین و شکست خورده دولت آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران را محکوم و یکبار دیگر هم صدا با ملت ایران اعلام می کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار