معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

سواد مردم در آسیبهای اجتماعی نقش دارد

به گفته قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم سواد در بروز آسیب های اجتماعی مردم نقشی بی بدیل دارد که ما باید تلاش کنیم بی سوادی را ریشه کن و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

کد مطلب: ۶۷۹۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا از قم، قاسمی نیا معاون سواد آموزی استان قم، در اولین نشست همکاری شورای تحقیقات و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزشیاران و مسئولین نهضت سواد آموزی استان که در سالن جلسات شماره 1 و با موضوع سواد آموزی، توسط پژوهشگران و محققین فرهیخته برگزار شد از به نتیجه رسیدن 7 عنوان پژوهشی در نهضت سواد آموزی استان بر اساس نیاز سنجی انجام شده خبر داد.
وی افزود: نتایج پژوهش در صورتی که به موقع به کار گرفت شود و اسیر گرد و خاک کتابخانه¬ها نگردد قابل استناد و استفاده است.
قاسمی نیا با اشاره به نتیج مهم طرح های پژوهشی افزود: رویکرد پژوهش در سواد آموزی استان به کارگیری به موقع نتایج طرحهای پژوهشی است و از سوی دیگر نهضت در نظر دارد با استفاده از این مهم آسیبهای اجتماعی را بررسی و گامی در صدد رفع آن بردارد.
معاون سواد آموزی استان قم گفت: در آسیب های اجتماعی باید به ارتقاء سطح دانش مردم توجه شود چرا که یکی از علل عمده بروز این آسیبها بی اطلاعی و بعضاً بی سوادی افراد است.
وی در پایان از گروه های پژوهشی برای بررسی علمی و ارائه راهکارهای مؤثر در خصوص رفع آسیب های اجتماعی و با سواد کردن افراد دعوت نمود، سپس حیدری به عنوان مجری طرح نکاتی را در خصوص پژوهش به عمل آمده عنوان کرده و به سئوالات آموزشیاران پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار