برگزاری کلاس های رباتیک درپژوهش سرا ی دانش آموزی باقرالعلوم(ع) قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان گفت: با در نظر گرفتن کاربرد روزافزون علم رباتیک در زندگی روزمره و رشد سریع این دانش در کشورهای پیشرفته، آموزش به دانش آموزان و علاقه‌مندان اجتناب ناپذیرمی باشد.

کد مطلب: ۶۷۸۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: رباتیک یکی از جذاب ترین و پرهیجان ترین بخشهای علمی است که دانش آموزان می توانند در آن فعالیت نمایند. فعالیت در زمینه رباتیک علاوه بر افزایش دانش و مهارت تاثیر چشمگیری در شکوفایی خلاقیت دانش آموزان خواهد داشت.

وی افزود: متاسفانه امروزه برخی فعالیتهای نامناسب نوجوانان و جوانان در حیطه های اینترنتی، رایانه ای مشکلات و نگرانی هایی برای والدین بوجود آورده است، کار کردن با رباتها نه تنها برای ما نگران کننده نبوده بلکه ساخت رباتهای متنوع ، توانمندی فرزندانمان را از نظر فنی افزایش داده و او را به درس و مدرسه علاقه مند تر می نماید .

جنگی گفت: کنار این برنامه ها شرکت در مسابقات رباتیک و جشنواره ها ، شوق زائد الوصفی را برای فرزندانمان به همراه دارد.برگزاری این کلاسها بامحوریت ساخت ربات های فوتبالیست، جنگجو،تعقیب خط ونمایشی می باشد، که به همت پژوهش سرای باقر العلوم (ع) قوچان برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار