همایش سه ساله های حسینی(ع) در حرم مطهر امام راحل برگزار شد

همایش بین المللی سه ساله های حسینی(ع) همزمان با پنجم صفر، سالروز شهادت حضرت رقیه(س) دردانه امام حسین(ع) با حضور اقشار مختلف مردم مومن و عاشقان اباعبدالله(ع) در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،حجت الاسلام ابولفضل غزالی از اساتید حوزه علمیه در این همایش که هزاران تن از کودکان خردسال استان تهران به همراه مادران خود حضور یافته بودند به شخصیت والای حضرت رقیه(س) اشاره کرد و افزود: شناخت شخصیت و زندگینامه حضرت رقیه(س) درس تکریم بزرگترها، حرف گوش کنی از پدر و مادر را به کودکان می آموزد.
وی در ادامه با بیان اینکه کودکان ایران اسلامی نوگل هایی حسینی هستند که به امانت از سوی خداوند به والدین سپرده شده اند، تصریح کرد: والدین باید در تعلیم و تربیت کودکان منطبق با تعالیم و ارزش های اسلامی کوشا باشند.
این همایش که برای پنجمین سال پیاپی برگزار شد؛ با هدف فرهنگ سازی و اشاعه‎ فرهنگ عفاف و حجاب و الگوبرداری از حضرت رقیه(س) به ویژه برای پایبندی دختران خردسال به حجاب برگزار شد.
آشنایی هرچه بیشتر کودکان با حادثه کربلا و تجلیل از مقام شامخ حضرت رقیه(س) و یادآوری رنج ها و دردهای آن حضرت از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار