معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

فعالیت های تربیت بدنی هم سو با سیاست های هفتگانه سند تحول بنیادین

حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: سیاست های هفتگانه برگرفته از سند تحول بنیادین معیار اجرای فعالیت های تربیت بدنی است.

کد مطلب: ۶۷۷۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز از کرج، حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در همایش سراسری معلمان درس تربیت بدنی استان البرز گفت : سیاست های هفت گانه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین مدرسه محور نمودن فعاليت ها ،كيفيت محورنمودن فعاليت ها، تعميم وهمگانی نمودن فعاليت ها، برنامه محورنمودن فعاليت ها، علمی و تخصصی نمودن فعاليت ها، اخلاق محورنمودن فعاليت ها، مشاركت محور نمودن فعاليت ها معیار سنجش برنامه های این حوزه است.

وی افزود: در چند سال اخیر هر برنامه ای با این سیاست های هفتگانه که برگرفته از سند تحول بنیادین و عصاره ی آن است منطبق بوده اجرا شده، اگر منطبق نبوده حذف شده و اگر وجود نداشته ایجاد شده است .

وی در ادامه گفت: سواد حرکتی شامل مهارت های حرکت پایه و مهارت های ورزشی بنیادین که موجب تمرین برای یادگیری، یادگیری برای رقابت، تمرین برای رقابت، تمرین برای قهرمانی که فعالیت در طول زندگی را شکل می دهد.

حمیدی در پایان گفت: برنامه توسعه سواد حرکتی با محوریت کودکان که در مرکز این برنامه قرار دارند و کمک والدین آنها و مدرسه و محله است و زمانی که این سه قسمت والدین، مسئولین مدرسه و مسئولین شهری بصورت هم سو در کنار یکدیگر قرار گیرند ثمربخش خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار