مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

اولیای دانش آموزان یکی از پشتوانه های اصلی نظام آموزش و پرورش هستند

همایش استانی هفته پیوند اولیا و مربیان با حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش،مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،روسای مناطق 21گانه شهرستان های استان تهران و سایر مدعوین در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۵۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،با اشاره به اینکه توسعه مشارکت های مردمی یکی از اصلی ترین برنامه های آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید بوده است تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش تلاش کرده است با بکار گرفتن ابزار و امکانات مجموعه های بیرون از آموزش و پرورش ، در راستای تعالی تعلیم و تربیت گامهای اساسی بردارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اصلی ترین پشتوانه های نظام آموزش و پرورش اولیای دانش آموزان می باشند، تصریح کرد: متاسفانه در گذشته نگاه به انجمن اولیا و مربیان مترادف با کمک های مالی و مادی به مدرسه بود در صورتی که امروز کمک های معنوی ، فکری و پشتیبانی اولیای دانش آموزان بیش از هر چیزی مورد نیاز دست اندرکاران مدرسه می باشد.

فولادوند ادامه داد: اولیای دانش آموزان بخشی از زنجیره نظام تعلیم و تربیت در جامعه می باشند که باید در راستای رسیدن به اهداف مشترک خود کاملا هماهنگ و با دقت عمل کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد: با حضور اولیای مسئولیت پذیر ، کارشناسان و متخصصین در انجمن های اولیا و مربیان مدارس، موفقیت های بسیار خوبی کسب کرده ایم اما کافی نیست و باید مدارس را به سمت اولیا محوری پیش ببریم.

فولادوند در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از آموزشهای والدین در منزل باید در ارتباط با دروس دانش آموزان باشد که این کار در جهت تداوم آموزش در مدرسه و توسط معلمین است که باید در این زمینه فرهنگ سازی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار