جانشین فرمانده پلیس ‌راه کشور به پانا خبر داد؛

یک طرفه شدن محورهای هراز و چالوس/ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس

خبرگزاری پانا: جانشین فرمانده پلیس ‌راه کشور با تشریح محدودیت های ترافیکی در جاده ها، از ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در چهارمین روز سال ۹۲ اظهار کرد: از ساعت 12 تردد در مسیر شمال به جنوب محور کرج به چالوس ممنوع است،‌ همچنین از ساعت 15 تا 24 تردد از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می گیرد.

جانشین فرمانده پلیس ‌راه کشور ادامه داد: همچنین از ساعت 13 تا 24 تردد انواع وسائل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور هراز، رودهن به آمل ممنوع و از ساعت 15 تا 24 تردد از آب اسک تا رودهن به صورت یک طرفه انجام می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تا ساعت 24 امشب ممنوعیت تردد انواع کامیون و تریلر در محور فیروزکوه کماکان ادامه دارد.
ترافیک سنگین در جاده های هراز و کرج- چالوس
به گزارش پانا، همچنین سرهنگ صمد اسفندیاری - معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک سنگین در محورهای هراز و کرج - چالوس خبرداد.
وی اظهار داشت: استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، چهار محال و بختیاری، زنجان و كردستان و نیز در اکثر محور های مواصلاتی شاهد بارش باران هستیم كه این امر موجب لغزندگی معابر و كندی حركت خودروها شده است.

وی همچنین به بارش خفیف برف در محور کندوان محدوده "ولی آباد" اشاره کرد.

معاون عملیات پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در لاین شمالی محور کرج - چالوس، محور هراز محدوده آبعلی تا امامزاده هاشم در محدوده استان های تهران و البرز خبرداد و گفت: همچنین در محورهای مشهد به قوچان در استان خراسان رضوی ، شیروان به بجنورد و بجنورد به چمن بید در استان خراسان شمالی ، كردكوی به گرگان در استان گلستان و آزادراه تهران قم در استان قم و محور چالوس كرج در استان مازندران، ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ اسفندیاری، عدم توجه به جلو را مهمترین علت تصادف رانندگی در نوروز 92 اعلام کرد و از رانندگان خواست از شتاب و عجله در رانندگی، سبقت های غیرمجاز و مخاطره آمیز به شدت اجتناب کنند.

وی بر رعایت فاصله طولی مناسب در جاده های دوطرفه هنگام سبقت تاکید و به رانندگان توصیه کرد: هنگام مواجهه با لغزندگی جاده ها و نیز احتراز از هرگونه خطر با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

معاون عملیات پلیس راهور خاطرنشان کرد: مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 ( ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای كشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار