عباسپور: انجمن اولیاء بازوی پر توان مدارس هستند

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: انجمن اولیاء بازوی پر توان مدارس هستند و باید بر عملکرد مدارس نظارت داشته باشد.

کد مطلب: ۶۷۵۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، نور علی عباسپور در آئین استانی گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در استان البرز گفت: یکی از ارکان مدرسه بر اساس آئین اجرایی مدارس انجمن اولیاء است و بر اساس اساسنامه این انجمن دارای 15 وظیفه در مدرسه است که 2 مورد آن در حوزه نظارتی ، 7 مورد در حوزه برنامه ریزی و5 مورد در حوزه همکاری و مشارکت است که باید با افزایش آموزش‌ها و ارائه اطلاعات و آشنایی انجمن اولیاء با اختیاراتشان در مدارس از پتانسیل آنها بهره مند شد .
مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اعضای انجمن پل ارتباطی بین اولیا و مربیان هستند و انجمن به عنوان بازوی نظارتی باید بر عملکرد مدارس نظارت داشته باشد.
وی افزود: در سند تحول بنیادین تصرح شده است که اولیاء از سطح برنامه ریزی تا اجرا باید در مدرسه نقش آفرینی کنند و باید در راستای تحقق این امر گام برداریم .
عباسپور تصریح کرد: اگر دید مدیران مدارس به انجمن اولیاء به عنوان یک فرصت باشد، باید با کسب رضایت اولیا از پتانسیل آنها بهرمند گردند و اولیاء در مدارسی که کیفیت بالایی در امر تعلیم و تربیت دارند به صورت داوطلبانه در تمام امور مدرسه مشارکت خواهند کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار