ابراهیم قاسم‌پور در گفت و گو با پانا:

نباید به امید کمک‌های غیبی به جام جهانی برویم

هافبک تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 معتقد است تیم ملی نیاز به بازیهای دوستانه بیشتری برای حضور در جام جهانی 2018 دارد.

کد مطلب: ۶۷۲۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره بازی ایران مقابل روسیه گفت: تیم ملی در خانه میزبان جام جهانی خوب کار کرد و به نظرم روند بازی های ایران رو به مدرن و پیشرفته شدن است، البته ضعف هایی هم وجود دارد و باید آنها اصلاح شود.

وی ادامه داد:فکر می کنم در حال حاضر تنها مشکل اصلی تیم ایران نداشتن بازی های دوستانه است و اگر بتوانیم بازی های تدارکاتی افزایش پیدا کند روند ایران هم خوب پیش می رود.

قاسم پور درباره عملکرد سرمربی تیم ملی گفت: کی روش یکی از آنالیزورهای خوب دنیاست و به راحتی می تواند تیم حریف را شناسایی کند، اما باید توجه کنیم که نباید به امید کمک های غیبی در جام جهانی حضور پیدا کنیم. فاز تهاجمی باید در تیم ملی ایران تقویت شود وگرنه مانند چهارسال پیش در جام جهانی تنها دفاع می کنیم که گل نخوریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ایران از نظر نیروی انسانی کمبودی ندارد و باید آنها را در ماه های باقی مانده تا جام جهانی تقویت کنیم که بهترین و تنها راه تقویت تیم بازی های دوستانه است تا بازیکن ها ضعف های خودشان را شناسایی و برطرف کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان درباره شانس قهرمانی روسیه در جام جهانی عنوان کرد: معمولا کشوری که میزبان جام جهانی است برای قهرمانی تلاش زیادی می کنند اما روسیه در حد و اندازه قهرمان جام جهانی نیست و مشکلات زیادی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار