امدادگران با صعود به ارتفاعات باشت مادر باردار را از مرگ نجات دادند

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمدگفت: امدادگران مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان با صعود به ارتفاعات منطقه شاه بهرام باشت مادر باردار بیمار را از مرگ نجات دادند.

کد مطلب: ۶۷۲۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، جلال پورانفرد گفت: گزارشی از وخامت حال مادر باردار به علت گزش زنبور در ارتفاعات سخت گذر شهرستان باشت به مرکز اورژانس ۱۱۵ باشت اطلاع داده شد.

پورانفرد با بیان اینکه پرسنل اورژانس در سریع‌ترین زمان برای کمک رسانی به منطقه اعزام شدند افزود:امدادگران اورژانس توانستند پس از ۴۴ ساعت کوه پیمایی بر بالین این مادر باردار که در منطقه صعب العبور کوه خامی و شاه بهرام ساکن بود حاضر شده و اقدامات درمانی اولیه را انجام دادند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان ادامه داد: به دلیل سخت گذر بودن مسیر،تاریکی هوا ،واقع شدن در ارتفاعات سخت گذر و، وجود حیوانات وحشی پرسنل اورژانس ۱۱۵ مجبور شدند با کنترل علایم بیمار شب تا صبح را در منطقه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه این مادر باردار به دلیل حساسیت به نیش زنبور دچار درد قفسه سینه شده بود اضافه کرد: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز با درخواست بالگرد و اعزام به منطقه این مادر باردار که حدود 30 سال سن داشت به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شد.

حال عمومی این مادر باردار خوب گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار