راهیابی 100 درصدی هنرجویان هنرستان کارآفرین جم به دانشکده های دولتی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از راهیابی 100 درصدی هنرجویان هنرستان کارآفرین جم به دانشکده های دولتی خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا جم ، خلیل نیکخواه با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته توفیقات بسیار خوبی در سطح استان و کشور نصیب مجموعه آموزش و پرورش شهرستان جم شد.

مدیر آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی، کلاس های کنکور و تقویتی، اجرای طرح تقویت بنیه علمی و نخبه پروری، بهره مندی از حضور مولفین کتب درسی و اساتید برجسته کشوری در سال تحصیلی گذشته بخش مهمی از موفقیت های آموزشی و پرورشی شهرستان را رقم زده است.

وی راهیابی تمامی هنرجویان هنرستان کارآفرین به دانشکده های دولتی برای هفتمین سال متوالی را افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگیان شهرستان دانست.

مدیر آموزش و پرورش جم قبولی 100 درصدی هنرجویان در رشته صنایع شیمیایی و رشته الکترونیک را نتیجه برنامه ریزی صحیح، همت و تلاش مدیر، معاونین، هنرآموزان و پشتکار هنرجویان دانست و افزود: وجود استعداد های سرشار و فرهنگیان سخت کوش و پرتلاش آینده ای روشن برای شهرستان جم نوید می دهد.

نیکخواه در پایان ضمن تبریک این افتخار آفرینی ابراز امیدواری کرد: با حمایت های مسئولین، همت فرهنگیان و مشارکت فعال خانواده های دانش آموزان سال تحصیلی پیش رو نیز شاهد موفقیت هر چه بیشتر فرزندان عزیز این دیار خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار