رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

ضرورت توجه به سرویس های حمل و نقل و فرم لباس دانش آموزان

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز موضوع سرویس های حمل و نقل دانش آموزی و فرم لباس دانش آموزان از چالشی ترین موضوعات انجمن های اولیا و مربیان است که باید مورد بررسی قرار گرفته شوند.

کد مطلب: ۶۷۱۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، سلطانی در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان ضمن اشاره به اهمیت ارتقاء کیفی و کمی انجمن ها اظهار کرد: امروز باید در راستای کیفیت بخشی به شورای انجمن اولیاء و مربیان گام های بلندی برداشته شود.

وی در ادامه اظهاراتش، اهمیت شایسته سالاری در انتخاب اعضاء را مطرح کرد و افزود: به منظور بازتاب انعکاس برنامه انتخابات، مسولان ارشد استان باید در این انتخابات شرکت کنند.

سلطانی ادامه داد: زمانی می توان از یک کارشناس برگزاری یک انتخابات سالم را توقع داشت که پست کارشناس انجمن اولیا و مربیان از پست های ترکیبی جدا شود و به صورت مستقل عمل کند.

وی در ادامه اظهار کرد : بیشترین تاکید ما بر اجرای انتخاباتی سالم ، پرشور و رقابتی است و این ممکن نیست مگر با حضور همه اقشار پای صندوق های رأی بویژه مسئولین محلی و استانی . تشکیل یک انجمن قوی به منزله هموار شدن زمینه های تعلیم و تربیت در برنامه های مختلف آموزش و پرورش است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه یاداور شد: شوراهای انجمن اولیا و مربیان مناطق و نواحی باید با جدیت به موضوع جلسات آموزش خانواده در مدارس و مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده ورود پیدا کنند و در جهت ارتقاء کیفی و کمی آنها برنامه ریزی نماید.

وی تصریح کرد: موضوع سرویس های حمل و نقل دانش آموزی و موضوع فرم لباس دانش آموزان از چالشی ترین موضوعات انجمن های اولیا و مربیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار