پیام استاندار جدید آذربایجان شرقی به تور دوچرخه‌سواری آذربایجان/

تور دوچرخه‌سواری آذربایجان ، نماد توسعه ورزشی ایران

استاندار جدید آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت برگزاری تور دوچرخه سواری آذربایجان شرقی این تور را نماد توسعه ورزشی ایران خواند.

کد مطلب: ۶۶۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در پیام خود آورده است: استمرار بیش از سه دهه گردهمایی رکاب زنان توانمند جهان در آذربایجان‌شرقی، نشانه ارج و اهمیتی است که مردمان این دیار کهن برای ورزش و تندرستی قائل هستند. اکنون سی و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان با کوله‌باری از تجارب و خوشنامی در سطح جهانی، به تور نیمه حرفه‌ای 1-2 ارتقاء یافته است. این پیشرفت مهر تأئیدی بر اهمیت و جایگاه استان در برگزاری مسابقات ورزشی و بخصوص این مسابقه باسابقه است.
بی‌شک برگزاری سی و دومین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان، در آستانه رویداد بزرگ تبریز 2018 ، برگ زرین دیگری بر کارنامه ورزش ایران و آذربایجان افزوه و پیام نشاط و سرزندگی را بین ورزشکاران و دوچرخه‌سواران به ارمغان خواهد آورد. اطمینان داریم به یاری خداوند متعال بار دیگر استان آذربایجان‌شرقی از این آزمون ارزشمند سربلند بیرون آمده و تبریز به عنوان شهر اولین‌ها همچنان خواهد درخشید.
تردیدی نیست برگزاری تورهای ورزشی و از جمله آنها تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان علاوه بر گسترش پیام‌ صلح و دوستی و تقویت‌ ارتباطات فرهنگی بین دولتها و ملتها ، می تواند به عنوان عامل موثر در گسترش روابط اقتصادی استان با سایر کشورها عمل نموده ارزش افزوده چشمگیری را عاید اقتصاد کشور و استان آذربایجان شرقی نماید.
امید بسیار داریم مردم ورزش دوست ایران و به ویژه مردم تلاشگر آذربایجان‌شرقی ، مسئولان و دست اندرکاران این رویداد مهم ، دربرگزاری یکی از قدیمی‌ترین تورهای دوچرخه‌سواری آسیا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. باشد تا از رهگذر موفقیت‌های فرزندان این کشور در عرصه‌های معتبر ورزشی، اعتماد به نفس ، عزت روزافزون، گسترش فرازهای اخلاقی ، تعمیق معنویت و بزرگ منشی را در کنار تندرستی و جسم سالم به ارمغان آوریم.
اینجانب ضمن عرض خیرمقدم خدمت کلیه میهمانان محترم، ورزشکاران عزیز داخلی و خارجی، مربیان ارجمند، مسئولین و همه ی دست‌اندرکاران برگزاری سی و دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان، از درگاه خداوند متعال برای کلیه عزیزان حاضر در این تورنمنت بین‌المللی ، سلامتی آرزو دارم.
امیدوارم این رویداد مهم ورزشی با شور و شکوه فراوان ، شادی و نشاط ، و همراه با خاطرات خوش و به یادماندنی از استان زیبای آذربایجان‌شرقی به سرانجام رسد.
سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در سطح 1-2 (نیمه- حرفه ای) 21-16 مهر 1396 در 6 مرحله در مسیر استانهای آذربایجانشرقی - آذربایجانغربی و اردبیل برگزار خواهد شد
در تور سی و دوم رکابزنان مرحله اول را در مسیر تبریز به ارومیه یکشنبه 16 مهر به مسافت 141/1 کیلومتر ،
مرحله دوم مسیر ارومیه به منطقه آزاد ارس روز دوشنبه 17 مهر به مسافت 209 کیلومتر ، مرحله سوم در مسیر منطقه آزاد ارس به تبریز روز سه شنبه 18 مهر به مسافت 155 کیلومتر ، مرحله چهارم در مسیر تبریز به سرعین روز چهارشنبه 19 مهر به مسافت 196 کیلومتر و مرحله پنجم در مسیر سرعین به تبریز روز پنج شنبه 20 مهر به مسافت 191 کیلومتر رکاب خواهند زد.
همچنین مرحله ششم و نهایی در داخل شهر تبریز از مقابل لاله پارک در مسیر اتوبان پاسداران روز جمعه 21 مهر به مسافت 114 کیلومتر برگزار و برترین های تور سی و دوم معرفی خواهند شد.
در تور سی و دوم پاول اسکرک از لهستان نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI خواهد بود و اروین کیست ماکر از هلند ، جمالدین محمود از مالزی داور بین المللی و رسمی UCI و دکتر آنتون مارنیوس فرهاگن از هلند افسر کنترل دوپینگ در تور سی و دوم کار نظارت را بر عهده خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار