برگزاری مراسم "مهر عاطفه ها" در مدارس خراسان رضوی

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: مراسم مهر عاطفه ها 19مهر به طور هم زمان در تمام مدارس خراسان رضوی برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۶۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا مالک اشرفی در نشست مشترک سازمان دانش اموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت:" مراسم"مهر عاطفه ها"امسال بصورت هماهنگ در۱۹ مهرماه در کلیه مدارس برگزار می شود و هر اداره نیز یک مراسم نمادین با حضور مسئولین محلی برگزار خواهد کرد. یک مراسم نمادین استانی نیز در یکی از مدارس مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدیران و روسای سازمان دانش آموزی ادارات تمهیدات لازم برای این مراسم را می اندیشند و دانش اموزان دانش آموزان همراه با کمک های نقدی و غیر نقدی خویش در مدارس حاضرمی شوند. هماهنگی لازم با ادارات کمیته امداد امام خمینی شهرستان یا ناحیه نیز انجام می شود.

مالک اشرفی خاطر نشان کرد: کلیه کمکها در خود همان مدرسه بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع و در صورت نداشتن دانش آموز شرایط دار به مدارس مجاور تحویل میشود. در مدارس غیر انتفاعی برخوردار نیز موضوع با درایت مدیران محترم ادارات تدبیر خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار