فرمانده انتظامي استان زنجان:

حسينيه اعظم زنجان علاوه بر شهرت كشوري شهرت جهاني دارد

فرمانده انتظامي استان زنجان با بیان اینکه مراسم هشتم محرم زنجان علاوه بر شهرت كشوري، شهرت جهاني دارد و اين براي ما افتخار بزرگي است كه در پايتخت شور و شعور حسيني انجام وظيفه نماييم تا بتوانيم خدمتي به عزاداران حسيني انجام دهيم، گفت: عزاداري حسينيه اعظم زنجان علاوه بر شهرت كشوري شهرت جهاني دارد.

کد مطلب: ۶۶۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سردار علي آزادي در گفت و گو باخبرنگار پانا در زنجان با بیان اینکه خدمت به عزاداران حسيني در پايتخت شور و شعور حسيني افتخار بزرگي برای پلیس است، اظهار کرد: عزاداري حسينيه اعظم زنجان علاوه بر شهرت كشوري شهرت جهاني دارد.
وی با بيان اينكه در بحث تجمعات، افتخار شيعه، اربعين است كه نزديك به 20 ميليون نفر پياده به سمت كربلا حرکت مي كنند، افزود: همه به پياده روي اربعين دسترسي ندارند، اما خوشبختانه در زنجان قريب به 400 هزار نفر همه ساله در مراسم هشتم و يازدهم محرم شركت مي كنند .
فرمانده انتظامي استان زنجان با بیان اینکه مراسم هشتم محرم زنجان علاوه بر شهرت كشوري، شهرت جهاني دارد و اين براي ما افتخار بزرگي است كه در پايتخت شور و شعور حسيني انجام وظيفه نماييم تا بتوانيم خدمتي به عزاداران حسيني انجام دهيم، تصريح كرد : با توجه به تدابير پليس در ماه محرم، قرارگاهي به نام قرارگاه محرم با حضور افسران كار آزموده تشكيل شده است كه با فعاليت مستمر خود همه جوانب انتظامي، امنيتي و ترافيكي را كنترل كرده و بهترين تصميم ها را در مواقع ضروري اتخاذ مي كنند، افسران قرارگاه محرم حتما افراد آسيب زا را تحت كنترل خود دارند تا اين مراسم به بهترين نحو برگزار شود.
سردار آزادي با اشاره به اينكه گروه هاي معاند به دلیل اينكه نمي توانند اقدامات تروريستي انجام بدهند از فضاي مجازي براي تخريب و ايجاد رعب و وحشت استفاده مي كنند، بيان داشت: در اين ايام، گروهك ها با استفاده از این فضا، اقداماتی براي تشويش اذهان عمومي و براي ناامن جلوه دادن اين مراسم ها و اماكن مذهبي انجام مي دهند .
وي با اشاره به تعامل خوب با سپاه، بسيج، مراجع اطلاعاتي و قضائي، بيان داشت: مشاركت پليس با هيئت امناي مساجد برای برگزاري مراسم های ايام محرم، اعتقادي است و در راستاي ارادت به ائمه معصومين ( ع ) است.
فرمانده انتظامي استان زنجان با بیان اینکه انتظار داريم مردم زنجان براي شركت در اين آیين تا حد امكان از وسائل نقليه عمومي استفاده كنند، تا براي مهماناني كه از ساير شهر ها و استان ها مي آيند مشكلي به وجود نيايد، گفت: با تدابير لازم که از سوي نيروي انتظامي و مشاركت مردم و پليس افتخاري تدارک دبیده شده است، انشاالله شاهد برگزاري هرچه باشکوه تر يوم العباس در زنجان باشيم.
انتهای پیام/خ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار