معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با پانا؛

اعزام دانش آموزان قهرمان به مسابقات برون مرزی

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت:در حال حاضر منتظر برنامه مسابقات میلادی جدید فدراسیون هستیم تا طبق آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

کد مطلب: ۶۶۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مهرزاد حمیدی در گفتگو با خبرنگار پانا در خصوص اعزام دانش آموزان به مسابقات برون مرزی اظهار گفت: ما رشته های ورزشی را مدنظر قرار می دهیم که در کشور آنها را برگزار کرده باشیم و با ورزش دانش آموزی ما همگون باشد.

وی ادامه داد: همچنین ملاک دیگر انتخاب ما رشته هایی است که در مدارس رواج بیشتری دارد و یا رشته های ملی که در سایر رقابت های غیر دانش آموزی کشور دارای افتخارات است و روی آن سرمایه گزاری بیشتری می شود را به مسابقات برون مرزی اعزام می کنیم.


معاون وزیر در خصوص زمان اعزام به مسابقات برون مرزی، تصریح کرد: در حال حاضر منتظر برنامه مسابقات میلادی جدید فدراسیون هستیم تا طبق آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سرانه ای که برای تجهیز مدارس در نظر گرفته شده است، خبر داد: در حال حاضر مدارسی در سطح کشور وجود دارند که دارای حیاط های بزرگ برای ورزش هستند، همچنین ۴۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس به وسایل ورزشی در نظر گرفته شده است.

حمیدی عنوان کرد: مدارسی در سطح کشور قرار دارند که مکان کمی برای ورزش دارند که طبق سنوات گذشته ۳ هزار مکان ورزشی را در خارج از مدارس تدارک دیده اند.

وی با تاکید براین که حیاط مدارس محیط مناسبی برای ورزش دانش آموزان نیست، گفت: برنامه ما دراین راستا تکمیل ساخت تعدادی از این سالن ها است و پس از هیچ مکان ورزشی در خارج از محیط مدارس ساخته نمی شود، همچنین ما در برنامه های خود توسعه نهضت سالن سازی در کنار مدارس را قرار داده ایم و اگر لازم به خرید زمین در اطراف مدارس باشد این کار را انجام خواهیم داد.

حمیدی با ابراز امیدواری از شرکت کشور های بیشتر در مسابقات در سال های آینده اذعان داشت: به دلیل این که این مسابقات در ابتدا در شرق آسیا شکل گرفته بیشتر از این کشور ها در مسابقات شرکت کرده اند و این افتخار بزرگی برای کشور ایران است که به عنوان میزبان این مسابقات از غرب آسیا انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار