مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی خبر داد:

ظرفیت 10 هزار نفری مراکز اقامتی آذربایجان غربی در ایام نوروز/ برگزاری جشنواره صدای بهار در ارومیه

خبرگزاری پانا: مدیر کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: مراکز اقامتی آذربایجان غربی با ظرفیت 10 هزار نفر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان است.

کد مطلب: ۶۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا،‌ جعفر ذوالفقاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان این مطلب اظهار داشت: نوروز در کالبد فرهنگی ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و آذربایجان غربی با طیف وسیعی از اثار متنوع تاریخی و گردشگری یکی از استان های میهمان پذیر در ایام نوروز است و مسولان استان با بسیج تمام ظرفیت ها سعی در ارائه خدمات مناسب به گردشگران و میهمانان نوروزی و پاسداشت آئین نوروز خواهد داشت .
مدیر کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: تمامی اماکن تاریخی و گردشگری پذیرای میهمانان در این ایام خواهند بود و در همین راستا بسته های تبلیغی،راهنمایی و آموزشی در استان تهیه شده و در مبادی ورودی استان و در نقاط تعیین شده در اختیار مسافران قرار می گیرد .
وی همچنین از فعالیت اتوبوس های گردشگری در تمام شهر ها برای معرفی جاذبه ها و آثار تاریخی شهر ها و همراهی با مردم استان برای بازدید از مناطق مختلف در ایام نوروز خبر داد.
ذوالفقاری همچنین به برگزاری جشنواره صدای بهار از 28 اسفند تا 16 فروردین در بوستان ائلرباغی ارومیه خبر داد و افزود: در این جشنواره صنایع دستی و گردشگری،موسیقی های اصیل و سنتی ،نماها و بخش های متنوع فرهنگی به نمایش در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار