همکاری شهرداری شیراز با فدراسیون اتومبیل رانی در مسابقات رالی

در هشتمین جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر شیراز مقرر شد که تعداد 4 دستگاه اتوبوس و15 دستگاه خودروی وانت کاپرا از طرف شهرداری شیراز در راستای برگزاری هرچه ایمن تر مسابقات بین المللی رالی در اختیار فدراسیون اتومبیل رانی قرار گیرد.

کد مطلب: ۶۶۳۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس،در هشتمین جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر شیراز، منتخبین به بررسی و تصویب آیین نامه ی داخلی شورا و طرح دوفوریتی در راستای اختصاص دادن 4 دستگاه اتوبوس و 15 دستگاه خودروی کاپرا به فدراسیون اتومبیل رانی در راستای برگزاری مراسم افتتاحیه ی مسابقات رالی بین المللی به میزبانی شیراز پرداختند.

سخنگوی شورای اسلامی با اشاره به برگزاری این مراسم در تخت جمشید ابراز داشت:خدمات شهرداری شیراز تنها محدود به حوزه ی همین شهر است و از آنجایی که تخت جمشید خارج از این محدوده می باشد، مقرر شد که شهرداری شیراز بنابر تصمیم شورای شهر به ارائه ی خدمات بپردازد.

علی ناصری تصریح کرد: طی جلسه ی که مورخ ششم شهریور ماه و با حضور تمامی نهاد ها و ادارات در استانداری فارس برگزار شد، ادارات به همکاری با این فدراسیون در راستای برگزاری این مسابقات موظف شدند. وی ادامه داد: سهم شهرداری شیراز از این همکاری این است که 4 دستگاه اتوبوس و 15 دستگاه خودروی وانت 2 دیفرانسیل کاپرا مجهز به بی سیم و آژیر را در راستای ایجاد امنیت در اختیار این فدراسیون بگذارد.

ناصری افزود: هم چنین مقرر شد که دروازه قرآن برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه آماده شود و مسیر دروازه قرآن تا هتل شیراز به پرچم کشورهای میهمان مزین شود. هم چنین در ادامه مواد آیین نامه ی پنجمین شورای اسلامی شهر شیراز مورد نقد و بررسی قرار گرفت و ضمن تصحیح بعضی از نکات، به تصویب 12 نفر اعضای حاضر در جلسه رسید.

خبرنگار: نیلوفر رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار