کسب مدال طلای المپیاد فیزیک کشور توسط نخبه کاشمری

مدال طلای المپیاد فیزیک کشور توسط نخبه کاشمری هادی عزیزی عضو انجمن فیزیک پژوهشسرا و دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی کسب گردید

کد مطلب: ۶۶۳۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، عزت‌الله طاهریان معاون آموزشی مدیرست آموزش و پرورش کاشمرگفت هادی عزیز دانش‌آموز نخبه کاشمری و عضو انجمن فیزیک پژوهش سرا از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی کاشمر در سی‌امین المپیاد فیزیک ایران موفق به کسب مدال طلا شد.

وی بابیان این‌که این دانش‌آموز کاشمری در دوران متوسطه به‌عنوان نخبه شناسایی و به عضویت پژوهش سرا درآمد ابراز داشت: در سال تحصیلی گذشته با حضور در کلاس‌های پژوهش سرا و کلاس‌های آمادگی استانی موفق به کسب عنوان اولی در مرحله شهرستانی و استانی المپیاد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به این‌که هادی عزیزی با قرار گرفتن در جمع 60 دانش‌آموز برتر کشور به اردوی آمادگی تابستانی دعوت شد خاطرنشان کرد: پس از پایان دوره تابستانی رقابت دوروزه دانش آموزان در مرحله کشوری برگزار شد و هادی عزیزی دانش‌آموز کاشمری موفق به کسب مدال طلای کشوری المپیاد فیزیک شد.

وی با اشاره به این‌که از میان 10 نفر مدال‌آور طلای المپیاد فیزیک ایران، 9 نفر از تهران و هادی عزیزی تنها دانش‌آموز شهرستانی است یادآور شد: با کسب این عنوان دانش‌آموز کاشمری به‌عنوان عضو تیم المپیاد فیزیک کشور سال آینده به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

طاهریان با تبریک کسب این افتخار به جامعه آموزش و پرورش و مردم کاشمر، معافیت از سربازی و ورود به دانشگاه بدون کنکور را از مزایای کسب این افتخار دانست و تأکید کرد: جا دارد از پشتکار و تلاش این دانش‌آموز نخبه، همراهی خانواده‌اش، حمایت و همکاری مدیریت مدرسه و پژوهش سرای دانش‌آموزی قدردانی کنیم.
علیرضا امین مدیر پژوهشسرای کاشمر نیز با اعلام این خبرگفت:
بر خود لازم میدانیم از زحمات همکار عزیزمان مهدی مرد آزاد(دبیر تخصصی نامبرده)؛ مسئولان محترم اداره آموزش و پرورش کاشمر بویژه جناب آقای عزت الله طاهریان معاونت محترم آموزشی؛ پرسنل پر تلاش دبیرستان استعدادهای درخشان بخصوص آقایان رضایی و دوست پرست که هر کدام نقشی انکار ناپذیر در کسب این موفقیت داشتند تقدیر و تشکر نماییم بدون شک این موفقیت مرهون خرد جمعی و زحمات یکایک همکاران عزیزمان از مقطع ابتدایی تا متوسطه است که به رسم ادب بر دستان پرمهرشان بوسه میزنیم.
گفتنی است هادی عزیزی همیشه در تمامی مسابقات ریاضی خانه ریاضیات نیز رتبه اول کشوری را می آورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار