مدرسه شهدای بانک مسکن تنگستان افتتاح شد

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدرسه 12 کلاسه شهدای بانک مسکن تنگستان با زیربنای 1800 مترمربع در دو طبقه افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۶۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا تنگستان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، علی ربیعی در آیین افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن تنگستان با اشاره به اینکه توجه به امر آموزش و پرورش مورد توجه ویژه دولت قرار دارد، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی برای دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی از اولویت برنامه‌های دولت دوازدهم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر این نکته که بهسازی مدارس مورد توجه قرار دارد، گفت: زیرساخت‌های آموزشی به ویژه در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته برنامه‌های مهم دولت در 4 سال آینده است.

در این مراسم مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس استان بوشهر با اشاره به افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن تنگستان اظهار داشت: این مدرسه 12 کلاسه با زیربنای 1800 مترمربع در دو طبقه ساخته شده است.

احمد مرادی با تأکید بر این نکته که برای ساخت این مدرسه با مشارکت خیران 35 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: در هفته دولت 14 پروژه مدرسه‌سازی با 71 کلاس درس و 135 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح شد.

وی از آغاز ساخت 35 پروژه مدرسه‌سازی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای ساخت این مدارس با مشارکت خیران 52 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس استان بوشهر بیان کرد: در 4 سال دولت یازدهم 206 پروژه مدرسه‌سازی با 769 کلاس درس و 118 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار