معاون وزیر راه و شهرسازی:

خواب آلودگی راننده دلیل اصلی سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بود

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی درباره حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی با بیان اینکه خواب آلودگی راننده در این حادثه نقش داشت، گفت: بر اساس نظر کارشناسان اعزامی به محل حادثه، جاده مشکلی نداشت و از نظر خط کشی، علائم و شرایط دیگر وضعیت نرمالی داشت.

کد مطلب: ۶۶۰۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، مهرداد تقی زاده با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شنبه شب شبکه دو سیما در پاسخ به این پرسش که مهمترین عوامل ناامنی جاده های کشورمان چیست؟ افزود: بخشی به عوامل انسانی از جمله راننده ها و شرکت های مختلف حمل و نقل و مسافری و بخشی به پلیس و جاده و دیگر عوامل مانند بارندگی و لغزندگی جاده ها و خستگی و خواب آلودگی راننده ها برمی گردد.
وی گفت: عاملی که حادثه را تشدید و تلفات را بالا برد، این بود که سرنشینان این خودرو کمربندهای ایمنی را نبسته بودند و فقط راننده کمربند بسته بود که سالم ماند و کوچکترین جراحتی ندید اما بقیه سرنشینان پرتاب شدند و این موضوع تلفات و جراحات را بیشتر کرد.
در ادامه این برنامه ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه ضبط شده ای که از این برنامه پخش شد درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی گفت: از 34 بیماری که بستری بودند 21 نفر مرخص شدند و 6 بیمار در شیراز و 7 بیمار در داراب بستری هستند.
وی افزود: همه اعمال جراحی که بیشتر ارتوپدی بود انجام شده است و به جز 2 قطع عضو که در ابتدای حادثه و در سر صحنه داشتیم مورد خاص دیگری نداریم.
حریرچی اضافه کرد: دو مورد آسیب به مهره های کمری داریم که امیدواریم آسیب جدی عصبی نداشته باشند و مریضی که بسیار بدحال بود در شیراز به درمان، خوب جواب داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار