رایزن فرهنگی ایران در بلغارستان

هنرمندان مازندرانی در جشنواره جهانی موسیقی مروج فرهنگ ناب ایرانی بودند

رایزن فرهنگی ایران در بلغارستان در واکنش به حضور موفقیت‌آمیز هنرمندان مازندرانی در جشنواره جهانی موسیقی فولکور گفت: «اجراهای درخشان آنان در بلغارستان مروج فرهنگ ناب ایرانی و مازندرانی در این کشور است.»

کد مطلب: ۶۶۰۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، محمدعلی کیانی رایزن فرهنگی ایران در بلغارستان در نامه ای خطاب به عباس مهدوی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فعالیت های رسانه ای انجام شده در حمایت از هنرمندان اعزامی به این کشور را ارزنده توصیف کرد.

در نامه رایزن فرهنگی ایران در بلغارستان امده است:

«جناب اقای عباس مهدوی
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
با سلام
همراهی شما در انعکاس رسانه ای گروه موسیقی "اوای تبری"که در سال 95 و 96 اجراهای درخشان و موفقیت امیزی را در بلغارستان داشته اند و مروج فرهنگ ناب ایرانی و مازندرانی در این کشور بوده اند، ارزنده و ستودنی است.
بی تردید بازتاب رسانه ای چنین رویدادهایی موجب دلگرمی اهالی فرهنگ و هنر و تقویت هرچه بیشتردیپلماسی فرهنگی ایران اسلامی می شود.
توفیق روز افزونتان را از خداوند منان خواستارم.»

هنرمندان موسیقی بومی مازندران در جشنواره جهانی موسیقی فولکلور این کشور توجه مخاطبان و داوران را به خود جلب کردند و توانستند مجسمه های برنزی و طلایی جشنواره و 8 دیپلم افتخار را در مراحل مختلف کسب کنند.

گروه موسیقی "اوای تبری" مازندران با حمایت های رایزن فرهنگی ایران به بلغارستان رفت ودر رقابت با گروههای بومی جهان
گوی سبقت را ربود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سال گذشته نیز این گروه را به بلغارستان اعزام کرده بود که بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت.

رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان در طول سال میزبان رویدادهای متنوع فرهنگی است که مورد توجه محافل عمومی و رسانه ای این کشور قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار