وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا:

سازمان دانش آموزی مکمل فعالیت‌های پرورشی است/پانا روند صعودی دارد

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان یک سازمان مکمل در کنار معاونت پرورشی و فعالیت‌های پرورشی است.

کد مطلب: ۶۵۹۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگارپانا خراسان شمالی با بیان اینکه،سازمان دانش‌آموزی مکمل معاونت پرورشی و فعالیتهای پرورشی است اظهارداشت: اشکالی که همواره وجود داشته این بوده که فعالیتهای سازمان دانش‌آموزی کمتر در راستای فعالیتهای پرورشی بوده؛ بنابراین وظیفه اصلی در ابتدای کار هم افزایی برنامه ‌ها وافزایش انرژی فعالیت هاست.
وی افزود: باید فعالیتهای سازمان دانش آموزی در راستای ماموریتهای معاونت حوزه پرورشی، قرار بگیرد و دانش آموزان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.
بطحایی با اشاره به ظرفیت بالای سازمان دانش آموزی عنوان کرد: بسیاری از اهداف غیررسمی آموزش‌وپرورش به دلایل مختلف در کتابهای درسی گنجانده نشده و برنامه‌های کتابهای درسی بسیار رسمی است؛ پس سازمان دانش‌آموزی با ورود به آموزش غیررسمی می تواند تحرک ویژه‌ای به آموزش و به ویژه پرورش بدهد.
وی در خصوص گسترش فعالیت خبرگزاری پانا گفت: خبرگزاری پانا فعالیت مناسبی دارد و در چند سال اخیر شاهد پیشرفت قابل توجهی در این رسانه بوده ایم. این خبرگزاری می‌تواند سیر صعودی داشته باشد و جزو رسانه‌های برتر کشور قرار گیرد.
بطحایی در مورد فعالیت دبیرخانه مجلس دانش آموزی ادامه داد: این فعالیت‌ها در راستای پیشرفت سیاسی دانش آموزان است و ادامه می یابد. امیدواریم نسلی پویا در این محفل سیاسی تربیت کنیم. مجامع دانش آموزی تاثیر مهمی در پیشرفت فعالیت های پرورشی دارد و یکی از فعالیت های جنبی پرورش در سیستم آموزش و پرورش است که بستر مناسبی برای دانش آموزان با انگیزه فعالیت‌های جنبی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار