گفتگوی پانا با علی سرداری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش یزد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد در گفت و گو با پانا اصفهان درباره اهداف برگزاری اردوهای ملی-قطبی گفت: آنچه آموزش وپرورش در قالب سازمان دانش آموزی دنبال می کند این است که دانش آموزان در فرآیندی با فضای منسجم و هدفمند بتواند در رشد اجتماعی خود بکوشند

کد مطلب: ۶۵۸۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا : علی سرداری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد در گفت و گو با پانا اصفهان درباره اهداف برگزاری اردوهای ملی-قطبی گفت: آنچه آموزش وپرورش در قالب سازمان دانش آموزی دنبال می کند این است که دانش آموزان در فرآیندی با فضای منسجم و هدفمند بتواند در رشد اجتماعی خود بکوشند که دانش آموزان با دانش وتوانمندی مطلوبی اردو را ترک کنند. مهارت های اجتماعی دانش آموزان افزایش پیدا کند و در شرایطی کاملا طبیعی بتوانند که خود را رشد دهند و برای آینده کشور نیروهای موثر و توانمندی باشند.

ولی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا درباره ارزیابی عملکرد این دوره از اردوها گفت: آنچه که ما شاهد آن بودیم و ازهمکاران خود نیز شنیدیم این است که این دوره از اردوها با انسجام و برنامه شروع شده و در دور اول اردو همکاران ما بسیار راضی بوده اند و در این دوره نیز تا عملکرد خوبی داشته است. امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است این اردو به اهداف از پیش تعیین شده خود برسد.

وی در انتها در تبیین اهداف آموزش و پرورش استان یزد درزمینه ی پرورشی گفت: دراستان یزد همگام با سایر نقاط کشور برنامه های بسیار مقبولی درحال انجام آن است اما به شکل خاص برنامه های آموزشی ای را به طور متمرکز در سطح استان در حال برگزاری است. تاکید این برنامه ها بر رونق بخشی به بحث گردشگری دراستان به عنوان اولین شهر تاریخی که درایران ثبت جهانی شده است، می باشد. در این بخش در تلاش برای ایجاد انجمن های گردشگری دراستان هستیم تا از ظرفیت دانش آموزان برای شناساندن استان درسطح کشور و جهان استفاده کنیم و بتوانیم دراین راستا قدم های موثرتری برداریم.(کاشفی نژاد/کریمی)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار