مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز در جلسه پرو ژه مهر:

سندتحول بنیادین بایدتبدیل به گفتمان شود/لزوم اطلاع کافی فرهنگیان ازسند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز گفت: سند تحول بنیادین برنامه جامع و راهبردی ما است و انتظار می رود که تک تک فرهنگیان اطلاع کافی از مباحث نظری سند تحول بنیادین و ساحت های تربیتی مطرح شده آن داشته باشند.

کد مطلب: ۶۵۵۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، زرین رادبه در جلسه مدیران و رئیس کار گروه های پروژه مهر سالتحصیلی 96-97 در سالن اجتماعات مدرسه شاهد نورالزهرا بیان کرد: آنچه که امروز نیاز کشور است این است که ضمن تلاش برای فراهم کردن دسترسی به آموزش در ارتقا کیفیت آموزشی نیز بکوشیم.

وی گفت: محیط های یادگیری، فضاهای آموزشی، معلمان و دانش آموزان از جمله مولفه های دخیل در آموزش کیفی هستند.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه 3 تبریز اظهار داشت: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسانهای توسعه یافته ای است که بتوانند در اعتلای کشور نقش آفرین باشند و این رسالت فاخر برعهده معلمین عزیزاست.

رادبه ادامه داد: تنها، آموزش و یا ارتقاء وضعیت آموزشی نمی تواند منجر به تربیت انسانهای شایسته و کار آمد و دارای مهارت زندگی شود بلکه با رویکرد تربیتی و با عمل به سند تحول بنیادین و پرداختن به ساحت های تربیتی ششگانه این امر محقق می شود.

وی تاکید کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت، سند تحول بنیادین باید تبدیل به گفتمان شود چرا که سند تحول بنیادین برنامه جامع و راهبردی ما است و انتظار می رود که تک تک فرهنگیان اطلاع کافی از مباحث نظری سند تحول بنیادین و ساحت های تربیتی مطرح شده آن داشته باشند.

رادبه در بخش پایانی سخنان خود افزود: مدیران باید با استفاده از پتانسیل های موجود در مدرسه و با تعامل با معلمان و دانش آموزان و اولیا در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در مدرسه و در کلاس تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار