مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد مطالعه مستمر قرار گیرد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر مطالعه مستمر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزشی برای فرهنگیان در آینده ای نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۹۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد مطالعه مستمر قرار گیرد

احمد ناصری در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان از عملکرد مطلوب حوزه های مختلف آموزش و پرورش در اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی از جمله برگزاری امتحانات خردادماه و مناسبت های مختلف اخیر تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه توسعه ارتباط دستگاه های دولتی با مرکز و همچنین دعوت از مسئولان وزارتی برای حضور در مناسبت های مختلف را از سیاست های مورد تاکید استاندار اردبیل عنوان کرد و گفت : این دو شاخص در ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان پرهیز از بخشی نگری در ادارات به محترم شمردن تشخیص کمیته مستند سازی در ارسال بخشنامه ها به مناطق و نواحی تاکید کرده، اظهار داشت: از حجم ارسال بخشنامه ها به مناطق و نواحی باید کاسته شود که استان اردبیل در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است.

ناصری با اعلام این که تا 2 ماه آینده چارت تشکیلاتی جدید از سوی وزارت ابلاغ خواهد شد، گفت: وزارت آموزش و پرورش به جوان گرایی در حوزه های ستادی تاکید ویژه ای دارد.

وی با عنوان این مطلب که 53 درصد پرسنل آموزش و پرورش را بانوان تشکیل می دهند، تصریح کرد: بر این اساس بانوان نیز باید در پست های مدیریتی و ستادی از سهم متناسبی برخوردار باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به موضوع ثبت نام بدون چالش در مدارس تاکید کرد و یادآوری نمود: از سال آینده با توجه به نظر استاندار تهیه لباس فرم دانش آموزان به سازمان فنی حرفه ای محول خواهد شد، که بدون شک این موضوع در کیفیت و قیمت لباس فرم مدارس تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار