برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان اسلامشهر

به مناسبت فرا رسیدن 26 مردادماه سالروز بازگشت تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از آزادگان اسلامشهر با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۴۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، در این مراسم که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و بخشدار مرکزی اسلامشهر و جمع کثیری از آزادگان سرافراز شهرستان حضور داشتند، امیراله حقیقی در سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به کشور اظهار داشت: آزادگان عزیز مایه افتخار نظام اسلامی و وارثان واقعی شهیدان هستند .

وی در ادامه ضمن قدردانی از صبر، استقامت و بردباری آزادگان افزود: آزادگان سرمایه‌های جاودانه‌ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند که تقدیر و تجلیل آن‌ها بر همگان واجب است، چراکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون ایستادگی و از خودگذشتگی آزادگان غیور در زندان‌های مخوف رژیم بعث عراق است .

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: آزادگان در بهترین ایام زندگی خود شادابی و جان‌شان را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم میهن اسلامی کردند و والدین آن‌ها نیز در تحمل این رنج و سختی سهیم بودند، بنابراین برگزاری چنین برنامه‌هایی هیچ‌گاه نمی‌‌تواند ذره‌ای از ایثارگری آنها را جبران کند .

شایان ذکر است ،در این مراسم که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد، از آزادگان اسلامشهر نیز تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار : امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار