معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل خبرداد:

افزایش پرداخت صدقه در استان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: پرداخت صدقه در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۶۵۳۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، صفر توحیدی در جلسه بررسی کمک‌های مردمی به نیازمندان در اردبیل اظهار داشت: امسال خیران اردبیلی بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال صدقه خود را به صندوق‌های صدقات کمیته امداد واریز کرده‌اند که صدقات مردمی بر اساس سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود تا بخشی از مشکلات معیشتی، درمانی، جهیزیه، مسکن و تحصیلی آنان رفع شود .

وی با بیان اینکه صدقات پرداختی نیکوکاران اردبیلی نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است، افزود: همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی به خانواده‌های تحت حمایت هستیم که این امر سبب تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به اقشار آسیب پذیر شده است .

توحیدی بیان کرد: پرداخت صدقه یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای رفع مشکلات اساسی خانواده‌های تحت حمایت است و تلاش داریم با استفاده از ابزار و روش‌های نوین و الکترونیکی نحوه خدمت رسانی به مددجویان را بیش از پیش سرعت ببخشیم .

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: خیران می‌توانند از طریق کد آنی پرداخت به روش ساده‌تری صدقات خود را به دست نیازمندان برسانند که در این روش، صدقه پرداختی در همان لحظه به حساب مددجویان تحت حمایت واریز می‌شود که تأثیر بسزایی در شفاف سازی عملکرد و هزینه کرد صدقات دارد .

توحیدی با بیان اینکه سامانه پیامکی ۸۸۷۷ نیز در راستای پرداخت صدقه به صورت پیامکی در اختیار خیران و نیکوکاران قرار گرفته است، تصریح کرد: خیران با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ می‌توانند میزان صدقه روزانه یا ماهانه خود را اعلام کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار