بهزاد فراهانی: باید ساعت‌ها درباره «یک دقیقه و سیزده ثانیه» حرف زد

بهزاد فراهانی، مریم امیرجلالی و الهام صفوی‌زاده شب گذشته (سه شنبه 17 مردادماه) به تماشای نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی نشستند.

کد مطلب: ۶۵۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که در طول اجرای نمایش چندین بار بازیگران نمایش را مورد تحسین و تشویق قرار داد در پایان گفت: نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» کار بسیار متفاوتی بود که در یک فرصت کوتاه و با چند جمله و کلمه نمی‌توان درباره آن صحبت کرد. باید نشیت و ساعت‌ها آن را تحلیل و بررسی کرد و درباره اش سخن گفت.

امیرجلالی: رضایت در چهره مخاطبان مشهود بود

مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون نیز پس از دیدن نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» ضمن ابراز خرسنید از دیدن این کار نمایشی گفت: خیلی عالی بود، خصوصا بازی سیما تیرانداز و پانته‌آ بهرام. آنها در این اثر نمایشی حقیقت‌ها را به نمایش گذاشتند، حقیقت‌هایی که در جامعه ما وجود دارد و کسی به آن اهمیت نمی‌دهد. این کار برای من بسیار عالی و تاثیرگذار بود.

وی همچنین درباره فرم متفاوت کار بیان کرد: اینکه در این نمایش مخاطبان روی زمین می‌نشینند و در قصه و نمایش مشارکت می‌کنند، سبک متفاوتی است که نمونه آن را تا به حال ندیده بودم، اما به نظرم بسیار جذاب و دلنشین بود. البته شاید برخی از افراد این سبک را نپسندند، اما جمعیتی که من امشب در سالن دیدم، هم با فرم و هم با محتوای کار ارتباط خوبی برقرار کردند و این ارتباط و رضایت به وضوح در چهره‌های آنها مشهود بود.

صفوی‌زاده: در «یک دقیقه و سیزده ثانیه» درد تلخ جامعه زیبا تصویر می‌شود

الهام صفوی زاده مجری رادیو و تلویزیون نیز پس از تماشای نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با تاکید بر اینکه یک دقیقه و سیزده ثانیه زمان خیلی محدودی است برای اینکه افراد حرفشان را بزنند، عنوان کرد: باید بگویم که این کار انرژی متفاوتی داشت. اینکه افراد روی زمین نشسته بودند و نفس به نفس با بازیگران همراه بودند، بسیار جذاب بود. آنها نیامده بودند که فقط یک نمایش ببینند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم این نمایش در هر شب با شب‌های دیگر متفاوت خواهد بود و به دکتر گیل آبادی و بازیگران حرفه‌ای این نمایش تبریک می‌گویم به خاطر چینش حرفه‌ای کار و بازی‌های فوق‌العاده‌ای که داشتند. آنها درد تلخ جامعه را زیبا به تصویر کشیدند.

صفوی‌زاده در ادامه بیان کرد: آرزو می‌کنم با تکرار و یادآوری این تلخی‌ها، کمی گوشه ذهن کسانی که در آرامش و راحتی و آسایش روزگار سپری می‌کنند، درگیر این موضوع بشود که عده‌ای در همین شهر ممکن است روزهای خیلی سختی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار