به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار؛

خبرنگاران گیلان رایگان تحت پوشش طرح "غربالگری سلامت" قرار می گیرند

مسوول رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان،گفت:همزمان با روز خبرنگار و به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح "غربالگری سلامت" ویژه اصحاب رسانه استان گیلان اجرا می شود.

کد مطلب: ۶۵۱۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، طلعت کاویانی اظهار کرد:روز خبرنگار فرصت مناسبی برای بازخوانی کارنامه خبرنگاران متعهد رسانه‌های آشنا به رسالت اطلاع رسانی برای آگاهی‌بخشی و بصیرت بخشی به ملت بزرگ و فهیم ايران، بويژه در صحنه‌های سرنوشت‌ساز و حساس ميهن اسلامی است.

وی با بیان اینکه به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، خبرنگاران گیلان به صورت رایگان تحت پوشش طرح "غربالگری سلامت" قرار می گیرند،تصریح کرد:بر اساس دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تمامی خبرنگاران گیلان می توانن به صورت رایگان تحت پوشش طرح غربالگری سلامت قرار گیرند.

مسوول رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی گیلان، انجام آزمایش قندخون، چربی، کنترل فشارخون و ... را از برنامه های طرح مذکور برای خبرنگاران دانست و گفت:خبرنگاران با در دست داشتن کارت خبرنگاری یا معرفی نامه معتبر از محل خدمت و دفترچه بیمه، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 مرداد ماه از ساعت 30 :8 صبح لغایت12:30 می توانند به واحد ارتقای سلامت واقع در کلینیک امام رضا(ع) بیمارستان پورسینای رشت ( خیابان پرستار) مراجعه نمایند .

کاویانی در پایان،خاطرنشان کرد:این اقدام در راستای ارتقای سلامت جامعه و اجرای برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور شناسایی و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار