استاندار مرکزی:

اخلاق مداری با اطلاع رسانی متعهدانه ارتباط تنگاتنگ دارد

استاندار مرکزی گفت: اخلاق مداری و بلوغ فرهنگی و سیاسی و اجتماعی با حرکت حرفه ای و هدفمند اطلاع رسانی متعهدانه ارتباط تنگاتنگ دارد.

کد مطلب: ۶۵۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در مراسم روز خبرنگار و قدردانی از مقام شامخ خبرنگاران که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار شد، افزود: بهره گیری هنرمندانه خبرنگاران از نقد منصفانه بهترین ابزاری است که می تواند از مشکلات گره گشایی کرده و آهنگ توسعه را شتاب بخشد.

وی ادامه داد: بارقه های توسعه و همگرایی در راستای پیشبرد اهداف هر جامعه ای در گرو نشر دانایی است و این امر با قلم متعهدانه اصحاب رسانه همچنین همراهی برنامه محور رسانه ها حقیقت پیدا می کند.

استاندار مرکزی اظهار داشت: همکاری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و دولت، در اولویت تکالیف دستگاه های اجرایی قرار دارد.

زمانی قمی بیان کرد: مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم در دستگاه های اجرایی باید با تمام توان در راستای توسعه همه جانبه استان حرکت کرده و با روی گشاده از اصحاب رسانه استقبال کنند.

وی ابراز داشت: نقد منصفانه خبرنگاران از عملکرد دستگاه های اجرایی می تواند در بهترین شرایط آسیب ها را مهار کرده و هدایتگر منطقی در پیشبرد برنامه ها باشد و از این رو مدیران باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت تحقق اهداف دولت استفاده کنند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: جدال دانایی و جهل از گذشته تاکنون همواره رواج داشته و شهید محمود صارمی جهادگری بود که در مسیر دانایی جان خود را هدیه کرد.

زمانی قمی گفت: خبرنگاران باید با الگوگیری از منش این شهید والامقام همواره در مسیر حق و حقیقت گام بردارند.

در این مراسم از شایسته سلامی خبرنگار پانا در استان مرکزی به عنوان نماد استقامت خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار