پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی;

مسابقات ورزشی باعث نشاط و بالندگی دانش آموزان با نیازهای ویژه می شود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه به میزبانی تبریز گفت: بی شک این رویداد مهم ورزشی باعث رشد اخلاقی، نشاط و بالندگی ورزشکاران و مربیان عزیز خواهد شد.

کد مطلب: ۶۵۰۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی به مناسبت برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه در تبریز پیامی صادر کرد.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان آمده است:

به حول قوه الهی و با استناعت از درگاهش و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال می باشد تبریز قهرمان در سایه دولت تدبیر و امید، شاهد بزرگترین و باشکوه ترین رویداد ورزش دانش آموزی با نیازهای ویژه آینده سازان میهن سربلند ایران اسلامی بوده و از آنجا که در تعالیم اسلامی به نشاط و شادابی و طراوت جسم در کنار پرورش روح تاکید شده، امید است با برنامه ریزی صحیح موجبات سلامتی و تندرستی و پویایی نسل نوجوان را مهیا ساخته و این مسابقات بهانه ای باشد که بارقه امید و نشاط را در کالبد خانواده ها، جامعه و میهن عزیز اسلامی قوام بخشد و پهلوانانی در خور شان ایران سرافراز بپروراند.

در ادامه پیام آمده است: خوشبختانه در نظام آموزشی کشور مقوله ورزش و تربیت بدنی محور اصلی برنامه تحول بنیادین قرار گرفته است و می توان ادعا نمود که پرداختن به ورزش و تربیت کارکردهایی همچون سلامت جسمانی و روانی، ایجاد نشاط و شادابی، همکاری گروهی و رقابت تیمی سالم و نهایتا توسعه توانمندی حرفه ای و قهرمانی و غنی سازی اوقات فراغت عزیزانمان از دغدغه ها و الویت های کاری مسئولین و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت بوده، بخش مهمی از مسئولیت های ما است.

پاشایی در این پیام آورده است: با این نگاه برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه سراسر کشور در شهر تبریز را به فال نیک گرفته و تلاشمان این است که با خلق لحظات ناب و بیاد ماندنی در کهن شهر تاریخی و فرهنگی تبریز شاهد به بار نشستن زحمات مربیان، سرپرستان و ورزشکاران عزیز باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه پیام آورده است: بی شک این رویداد مهم ورزشی باعث رشد اخلاقی، نشاط و بالندگی ورزشکاران و مربیان عزیز خواهد شد.

وی در بخش پایانی پیام تاکید کرده است: آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید در استان بویژه همکاران ستادی و عوامل اجرائی با همت و تلاش مضاعف در صدد برگزاری با شکوه و پر خیر و برکت این رخداد عظیم ورزشی دانش آموزی بوده تا بدین وسیله شاهد موفقیت روزافزون ورزشکاران در میادین ورزشی و کسب قله های رفیع دانش و معرفت بین دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار