مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت:

پانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت فارس در شیراز

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از برگزاری پانزدهمین اجلاس این مجمع در نوزده مرداد ماه در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۰۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، علی اکبر رامجردی گفت: مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در 15 سال گذشته بیش تر خدمات خود را در پروژه های عمرانی ، تجهیزات و رفع مشکلات بیماران ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: در این راستا تاکنون خیرین احداث یا مشارکت در احداث 18 بیمارستان در سطح استان فارس، 54 پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای، 19 اقامتگاه همراه بیمار، بیش از 120 مرکز بهداشتی درمانی و اهدای بیش از 100 قطعه زمین و دهها ملک مسکونی را انجام داده اند.

وی با تاکید بر راه اندازی گروه نورآوران سلامت اظهار داشت: این گروه در جهت درمان افراد بی بضاعت در مناطق محروم روستایی در زمینه های چشم پزشکی ، دندان پزشکی ، کودکان و زنان اقداماتی با اعتبار بالغ بر بیش از پنج میلیارد تومان انجام داده اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس افزود: صندوق حمایت از بیماران نیازمند با کمک سالانه بیش از 3 میلیارد تومان فعالیت می کند.

رامجردی در خصوص یکی دیگر از فعالیت های مهم این مجمع افزود: تاسیس صندوق حمایت از دانشجویان در جهت پشتوانه سازی خوابگاه های دانشجویی با مشارکت اساتید، پزشکان و خیرین را از فعالیت های این مجمع بر شمرد.

وی ادامه داد: تا کنون 30 شعبه شهرستانی خیرین سلامت در استان فارس در جهت ساماندهی و تقویت اقدامات خیرین، ایجاد سامانه نیاز سنجی و ایجاد هماهنگی جهت رفع موانع و تسهیل در اقدامات خیریه تاسیس شده است.

وی افزود: با ایجاد سامانه نیاز سنجی، 1900 نیاز در عرصه سلامت در استان فارس شناسایی شده و به خیرین معرفی شده است.

رامجردی در پایان از برگزاری پانزدهمین اجلاس سالانه مجمع خیرین تامین سلامت فارس در 19 مرداد ماه با هدف تجلیل از 76 خیر عرصه سلامت و اعلام نیاز ها و اولویت های حوزه سلامت در شیراز خبر داد.

خبرنگار: پوریا کشاورز مؤیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار