مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل خبرداد:

برخورد قاطع دستگاه قضایی استان اردبیل با متخلفان عرصه‌های ملی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی با متخلفان در عرصه‌های ملی و منابع طبیعی برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

کد مطلب: ۶۵۰۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، شهامت هدایت در جلسه بررسی قاچاق محصولات جنگلی در اردبیل اظهار داشت: با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان دو دستگاه کامیون حامل ۵۰۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلیکه از استان‌های همجوار وارد این استان شده بودند توقیف شد .

وی افزود: در این رابطه دو دستگاه کامیون توقیف و دو نفر متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شده‌اند تا نسبت به تخلفات و جرایم آنها بررسی و احکام لازم صادر شود .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل و کنترل دقیق گلوگاه‌های قاچاق عرصه را برای چنین افرادی تنگ‌تر خواهند کرد و با متخلفان به‌ صورت جدی و شدید برخورد می‌شود .

هدایت تصریح کرد:‌ حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار