مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه:

طرح ملی شهاب گامی در جهت شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه گفت: طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) با هدف شناسایی، هدایت آموزشی، تربیتی و معنوی از صاحبان استعدادهای برتر دوره ابتدایی اجرا و زمینه ساز استمرار در مراحل مختلف آموزش عالی می شود.

کد مطلب: ۶۴۸۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، محمدعلی یوسفی افزود: اجرای دوره ضمن خدمت ویژه کارمندان مجری طرح شهاب که در شهریور ماه برگزارخواهد شد اولین گام در اجرای طرح شهاب در شهرستان زرندیه است .

وی افزود : طرح شهاب به دنبال شناسایی، هدایت و حمایت از دانش آموزان مستعد و خلاق است و به هیچ وجه بین دانش آموزان مستعد و سایر دانش آموزان فاصله ایجاد نمی کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه همچنین نقش والدین را در شناسایی و پرورش استعدادهای فرزندان موثر دانست و اظهار داشت: خانواده ها در کمک به معلمان و آموزش و پرورش نقش به سزایی دارند و با حمایت هرچه بیشتر دانش آموزان می توانند در شناسایی و شکوفا شدن استعدادهای دانش آموزان بسیار موثر واقع شوند

یوسفی بیان کرد: مطابق با سياست‌ هاي نوين اتخاذ شده در بنياد ملي نخبگان دانش‌آموز داراي استعداد برتر، صرفا فرد درس خوان و باهوش نيست، بلکه دانش‌آموزي است که توانايي برجسته‌اي در حوزه‌هاي مختلف استعدادي از خود بروز دهد و از خلاقيت و پشتکار نيز بهره‌مند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار