دهه کرامت دهه ترویج الگوی اسلامی و قرآنی شادی است

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با تبریک ایام الله دهه کرامت به همه ملت ایران مخصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران این دهه را فرصتی مناسب برای شادی دل همه مومنان و ایرانیان مبتنی بر الگوی اسلام و قرآن ذکر کرد.

کد مطلب: ۶۴۶۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، در پیام اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران آمده است: دهه کرامت دهه اوج شادی و سرور معنوی مشتاقان و پیروان اهل بیت (ع) بوده و فرصتی مهم جهت اندیشیدن در اخلاق و رفتار خود و جامعه و عرضه و انطباق آن بر سیره این بزرگواران مخصوصا حضرت رضا(ع)، فاطمه معصومه(س) و احمد بن موسی شاهچراغ(ع) است .

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: این دهه مبارک و پرسرور همچنین فرصتی برای ‌پرورش انسان‌هایی کمال یافته است که نمود و ظهور آن را در شهدای والامقام و ایثارگران گرانقدر دیدیم که چگونه با ایثارگری و مجاهدت عزت اسلام و ایران را موجب شدند و بستری برای ساخت جامعه ای با فضیلت و با کرامت است .

اداره کل بنیاد شهید در این بیانیه با تاکید بر دقت همه جوانان و مشتاقان فرهنگ اهل بیت(ع) در سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) آمده است: افق و چشم‌انداز مورد نظر امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)، جامعه‌سازی و ایجاد جامعه‌ای مطلوب براساس مدل معنوی پیامبر اسلام (ص) است و آن بزرگواران با اصلاح تک تک افراد جامعه تلاش می‌کردند جامعه‌ای سالم و سازنده ایجاد نمایند .

در این بیانیه بر آشنایی با اندیشه، رفتار و کلام امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به عنوان وظیفه‌ سنگین تاکید شده و افزوده: این دهه فرصت مناسبی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت علیهم السلام به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است و متولیان فرهنگی و نهادهای دینی بین المللی در جهت تقویت عقاید دینی جوانان و تعمیق باورهای دینی جامعه باید تلاش کنند .

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار