توضیح جوانفکر درباره برگزار نشدن جلسه بازپرسی بقایی

مشاور رسانه ای احمدی نژاد با انتشار یادداشتی علت عدم انتقال حمید بقایی از زندان اوین به جلسه بازپرسی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۴۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، علی اکبر جوانفکر،مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود، درباره وضعیت حمید بقایی که در زندان اوین به سر می‌برد توضیحاتی ارائه داد. متن یادداشت او به این شرح است:

بر اساس وقت تعیین شده در دادسرای فرهنگ و رسانه ، قرار بود امروز (یکشنبه) اول مرداد ماه ، آقای حمید بقایی برای بازجویی از زندان اوین به بازپرسی منتقل شود اما این امر به دلیل آنچه که "در دسترس نبودن مامور زندان" برای همراهی ایشان عنوان شده است ، ممکن نگردید.
عدم حضور آقای بقایی در دادسرا موجب نگرانی وکلای مدافع وی شد و آنها درخواست کردند تا با توجه به اعتصاب غذای وی در دو هفته گذشته ، به دو وکیل آقای بقایی اجازه داده شود از ایشان در زندان عیادت کنند.
مقامات قضایی در دادسرای فرهنگ و رسانه قول داده اند که آقای بقایی را برای فردا (دوشنبه) به دادسرا منتقل کنند و ملاقات وکلا با ایشان را نیز به فردا موکول کرده اند.
چهارشنبه گذشته نیز قرار بود آقای بقایی به بازپرسی منتقل و از وی بازجویی شود اما این امر به دلیل مساعد نبودن حال جسمی ایشان انجام نشد.
آقای بقایی روز هجدهم تیرماه از مقابل منزلش در شرق تهران بازداشت شد و بازپرس پرونده بدون تفهیم اتهام جدید ، قید کفالت را به قرار وثیقه سنگین تبدیل و وی را به دلیل عدم توانایی در تامین وثیقه ، به زندان اوین فرستاد.
طی چهارده روز گذشته ، آقای بقایی در اعتصاب غذای خشک به سر می برد و این امر خانواده وی و بسیاری از مردم را نگران کرده است.
دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با صدور اطلاعیه ای، مسئولیت هرگونه اتفاق ناگواری برای آقای بقایی را مستقیما متوجه بازپرس پرونده و مسئولان ارشد دستگاه قضایی دانسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار