فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودان:

امکانات دولتی هم گام با فعالیت های پروژه مهر حرکت می کند

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان از بکار گیری ظرفیت های دولتی برا آماده سازی فضاهای آموزشی تا اول مهرماه 96 در شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۴۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش رودان با دستور کار بسیج نمودن امکانات فیزیکی دولت در اجرای هرچه بهتر برنامه های پروژه مهر 96 با حضور احمد محمودی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش و همچنین کلیه اعضای این شورا در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش رودان برگزار شد.

احمد محمودی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش رودان در این نشست اظهار داشت: طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان، آب و برق هیچ آموزشگاهی در زمان آماده سازی مدارس در برنامه پروژه مهر قطع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از تمامی امکانات دولتی برای آماده سازی مدارس استفاده می شود خاطر نشان ساخت: بخشداران نواحی با بکار گیری ظرفیت های دولتی در حوزه تحت نظارت خود و همچنین مشارکت مالی در برنامه های طرح هجرت برای آماده سازی هرچه بهتر مدارس در اول مهر ماه تلاش می کنند.

محمودی با تاکید بر اینکه شهرداری شهرستان آماده همکاری با مدارس در فعالت های پروژه مهر است یادآور شد: بخشداران نواحی نیز با ارتباط گرفتن با خیرین مدرسه یار، نسبت به معرفی آنان به مدیریت آموزش و پرورش جهت همکاری در برنامه های خیرخواهانه اقدام نمایند.

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش رودان خاطرنشان ساخت: تامین روشنایی معابر منتهی به مدارس توسط مدیریت برق شهرستان، خط کشی محل عبور دانش آموزان در خیابان های اصلی و فرعی با نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی، زیبا سازی محیط پیرامونی مدارس، بکارگیری از ظرفیت های ناوگان حمل و نقل درون شهری به منظور جابجایی دانش آموزان، عقد قرارداد با رانندگان بخش خصوصی جهت برقراری سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزی با شرایط و ضوابط ویژه، از مهمترین مواردی است که در بیرون از محیط مدرسه می بایست با دقت و جدیت تمام پیگیری شود.

نادر صفایی دهبارز مدیر آموزش و پرورش رودان با قدردانی از زحمات اعضای ستاد پروژه مهر در سال گذشته، گفت: ساماندهی نیروی انسانی از مهمترین برنامه های پیش روست که پس از قطعی شدن وضعیت فرهنگیانی که درخواست بازنشستگی و انتقالی داخل و خارج از استان را دارند این امر بصورت ترمیمی اجرا خواهد شد.

وی افزود: تجهیز میز و نیکمت مدارس ابتدایی، واگذاری 15 دستگاه کولر گازی به آموزشگاه های متقاضی و هوشمند سازی مدارس شبانه روزی از برنامه های اولیه کمیته تعمیر و تجهیز است با شکل کیری فعالیت این کمیته از نیمه دوم تیرماه در حال اجراست.

صفایی با بیان اینکه خیرین جوان از دانشگاه های شیراز، تهران و هرمزگان در طرح هجرت به کمک آموزش و پرورش رودان آمده اند، خاطرنشان کرد: خیرین جوان در رنگ آمیزی، شعارنویسی و دیوار نویسی، تعمیرات و زیباسازی کلاس های درس و محیط آموزشگاه در طرح هجرت 96 با آموزش و پرورش همکاری می کنند.

مدیر آموزش و پرورش رودان با اعلام ثبت نام چهار هزار و 300 دانش آموز در سامانه همگام جهت شرکت در کلاسهای اوقات فراغت یادآور شد: فراخوانی دانش آموزان به شرکت در رشته های قرآنی از مهمترین اهدافی است که در برنامه های اوقات فراغت دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار