استاندار قم: جذب اعتبارات ملی در دستور کار مدیران دولتی در استان قم باشد

قم (پانا) - استاندار قم‌ خواستار تلاش مدیران دولتی در جذب حداکثری اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های دولتی در استان قم شد.

کد مطلب: ۸۲۸۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: جذب اعتبارات ملی در دستور کار مدیران دولتی در استان قم باشد

سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی اظهار داشت: اجرای طرح ها بایستی بر اساس اولویت سنجی و بر محوریت مولفه های اقتصاد مقاومتی باشد.
استاندار قم اظهار داشت: مدیران استان بایستی برای جذب اعتبارات ملی در راستای اجرای پروژه های دولتی اهتمام بیشتری داشته باشند.
صادقی در ادامه خدمت به مردم را مهمترین وظیفه ی کارکنان دولتی دانست و بیان داشت: رضایت مردم بایستی در اولویت کاری مسئولان دولتی باشد.
نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود کمبود فضاهای آموزشی در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: افزایش سهم استان قم از اعتبارات ملی در زمینه ی توسعه و نوسازی ساختمان های آموزش و پرورش بایستی در دستور کار مدیران مربوطه باشد.
صادقی همچنین مشارکت خیرین در حوزه ی آموزش طی سالهای اخیر را چشمگیر توصیف کرد و گفت: بایستی گستره ی این کار خیر در استان قم افزایش یابد.
پورگلیان مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان قم نیز در این جلسه ضمن ارائه ی گزارشی از فعالیت های این اداره کل، از مشارکت 30 درصدی خیرین در ساخت و تجهیز مدارس استان قم خبر داد.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به میانگین کشوری در بحث فضاهای آموزشی استاندارد 490 میلیارد ریال نیاز داریم افزود: برای پاسخگویی به نیاز استان قم در بحث فضاهای آموزشی به 840 میلیارد ریال اعتبار نیازمند هستیم.
همچنین صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم نیز در این جلسه با اشاره به اجرای 35 طرح هادی در روستاهای قم در سال 96 گفت: تملک و واگذاری اراضی روستایی به متقاضیان نیز در دستور کار این نهاد بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار