نخستین دوره لیگ بیلیارد در استان تهران برگزار میشود

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران با تاکید براینکه تلاش ما همگانی کردن و ترویج این رشته ورزشی است، از برگزاری مسابقات جام ستارگان با حضور چهره های برتر و شاخص ورزشی و هنری کشور خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۳۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران,محمدصادق عطریان گفت: نخستین دوره لیگ حرفه ای بیلیارد و اسنوکر استان تهران با حضور 12 تیم و به میزبانی پایتخت برگزار می شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون در حال مذاکره و رایزنی با اسپانسر(حمایت کننده های مالی) برای برگزاری هر چه با شکوهتر این دوره از مسابقات با جوایز مالی مناسب هستیم.
عطریان همچنین به برگزاری دوره های استعدادیابی بولینگ و بیلیارد در سطح استان تهران اشاره کرد و گفت: هم اکنون در پایتخت 120 ورزشکار فعال و حرفه ای زن و مرد داریم که به صورت مستمر در مسابقات شرکت می کنند و امیدواریم با برگزاری دوره های استعدادیابی و لیگ استانی ورزشکاران حرفه ای بیشتری جذب این ورزش شوند.

برگزاری جام ستارگان بیلیارد در تهران
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران در ادامه با تاکید براینکه تلاش ما همگانی کردن و ترویج این رشته ورزشی است، از برگزاری مسابقات جام ستارگان با حضور چهره های برتر و شاخص ورزشی و هنری کشور خبر داد.
عطریان با بیان اینکه برخی از مفاخر ورزش ایران از جمله علی دایی و حمید استیلی آمادگی خود را برای حضور در جام ستارگان به هیات بیلیارد و اسنوکر استان تهران اعلام کرده اند، تصریح کرد: در حال رایزنی با دیگر ستارگان محبوب ورزش و هنر کشور برای حضور در این رقابت های مهیج هستیم.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جام معرفی و شناساندن این رشته ورزشی که ترکیبی از هماهنگی قوای جسمانی و ذهنی است به شهروندان با بهره گیری از ظرفیت افراد محبوب و موردعلاقه مردم است.
عطریان با بیان اینکه درحال رایزنی برای جذب حمایت کننده مالی با هدف برگزاری این مسابقات هستیم گفت: هنوز اسپانسر اصلی این جام مشخص نشده و قصد هیات این است که از تمام پتانسیل های موجود استفاده کند.

از بودجه 2 میلیون تومانی هیات تا سنگ اندازی های فدراسیون
عطریان همچنین با انتقاد از عدم حمایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد از هیات استان تهران گفت: کل بودجه این هیات برای سالجاری 2 میلیون تومان است که این مبلغ توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پرداخت می شود و هیچ حمایت مالی و معنوی از طریق فدراسیون انجام نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار