جشنواره رشته های بیلیاردی کشور در گیلان آغاز شد

رشت(پانا)-دومین جشنواره رشته های بیلیاردی کشور از روز سه شنبه به میزبانی استان گیلان در منطقه سنگاچین بندرانزلی آغاز شد.

کد مطلب: ۸۷۶۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره رشته های بیلیاردی کشور در گیلان آغاز شد

در این جشنواره ، حدود 500 ورزشکار این رشته در رده های سنی مختلف از استان های سراسر کشور در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های مختلف بیلیارد با هم رقابت می کنند.
این جشنواره در بخش آقایان در رده های سنی جوانان ، رده سنی آزاد و رده سنی پیشکسوتان برگزار می شود که شرکت کنندگان در بخش آقایان در رشته اسنوکر شش توپ، 15 توپ و ناین بال به صورت تیمی و انفرادی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
همچنین رقابت های بخش بانوان نیز فقط در رده سنی آزاد برگزار می شود که شرکت کنندگان در این بخش ، در رشته های اسنوکر شش توپ ، 15 توپ و ناین بال در دو قسمت تیمی و انفرادی با هم به رقابت می پردازند.
این جشنواره با انجام مراسم افتتاحیه در منطقه سنگاچین بندرانزلی آغاز شد که در این مراسم علاوه بر رژه تیم های شرکت کننده از 31 استان کشور، پخش سرود ملی ، سرودهای محلی و ارایه دستاوردهای هشت ساله فدراسیون بولینگ و بیلیارد از دیگر برنامه های اجرا شده در مراسم افتتاحیه بود.
در مراسم افتتاحیه و آغاز بکار دومین جشنواره رشته های بیلیاردی کشور که تا روز 23 آذر ماه جاری در منطقه سنگاچین بندرانزلی ادامه خواهد یافت ، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و مسئولان هیات بولینگ و بیلیارد این استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار