طرح هجرت 3 خود باوری را در دانش آموزان افزایش می دهد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح هجرت 3 مهمترین و کارآمدترین طرح برای مشارکت دانش آموزان درعرصه سازندگی ایران اسلامی است.

کد مطلب: ۶۴۳۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، سعیده سرگلزایی مقدم درمراسم محوری طرح هجرت 3 که با حضور مسئولین استانی آموزش و پرورش و بسیج در محل آموزشگاه نمونه حضرت مهدی (عج) ناحیه یک زاهدان برگزار شد گفت: طرح هجرت 3 یکی از بزرگترین طرح های اجرایی در آموزش و پرورش است که با هدف بهسازی و آماده کردن فضاها و محیط ها برای شروع سال تحصیلی اجرا می شود.

وی افزود: طرح هجرت 3 مهمترین و کارآمد ترین طرح برای مشارکت دانش آموزان درعرصه سازندگی ایران اسلامی است.

سرگلزایی مقدم تصریح کرد: در طرح هجرت 3 تمام تلاش بر این است با توجه به شعار سال (اقتصاد مقاومتی-تولید و اشتغال) خود باوری را در میان دانش آموزان افزایش داده و قدم هرچند کوچک در توسعه معنوی و مادی کشور داشته باشند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان درباره این طرح گفت: به دنبال اجرای دو طرح هجرت یک و دو با صدور فرمان بنیانگذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و طرح هجرت 3 بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به منظور بازسازی و مرمت مدارس به دست خود دانش آموزان انجام می گیرد .

رضا میری افزود: این طرح نمونه بارز الگوی موفق حضور جوانان درعرصه سازندگی و همچنین تقویت روحیه بسیجی و کار جمعی می باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان خاطرنشان کرد: این طرح با حضور پانصد نفر از دانش آموزان دختر و پسر آموزش و پرورش نواحی یک و دو در عرصه رنگ آمیزی، تعمیر و زیباسازی مدارس انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار